PACZKA - zapowiedz recenzji

Dziś pokarzę wam zawartość przesyłki z kolorowymi kosmetykami które otrzymałam do przetestowania od drogerii internetowej ezebra.pl
Jestem już po wstępnych testach i muszę przyznać iż kosmetyki są świetne, bardzo dobrej jakości, polecam Wam drogerię internetową ezebra.pl
 
 
**********************************************
 
 
********************************************
W przesyłce znalazłam:
1. lakier do paznokci MANHATTAN
2. Błyszczyk do ust MANHATTAN
3. mini korektor MISS SPORTY
4. tester paleta demo ASTOR
 
 
***************************************
A więcej na temat tych kosmetyków pojawi się w recenzjach :)




PRZYPOMINAM O ROZDANIU TRWAJĄCYM NA MOIM BLOGU

Komentarze:

  1. Uwielbiam ten błyszczyk, testowanie będzie raczej przyjemne :D :)/E

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest również bardzo go polubiłam :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny kolor lakieru i ogólnie całość ciekawa .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny ten lakier jeszcze takiego kolorku nie miała :)

      Usuń
  3. dostałam podobną paczuchę- korektor mi się nie podoba- reszta w miarę oki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem fajna przesyłka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię paczuszki z kolorówką :)

      Usuń
  5. ciekawa jestem tego korektora z miss sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. udanego testowania, czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem tej paletki także czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne rzeczy - życzę udanego testowania :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny kolor błyszczyka! Od razu wpadł mi woko :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na post: piasiasta trochę inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś już miałam z tej firmy, całkiem fajne

    OdpowiedzUsuń
  12. paletka jest śliczniusia :)
    czekamy na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne kolorki ma, najbardziej przypadła mi do gustu :)

      Usuń
  13. Cienie wyglądają bardzo zachęcająco :) No i ten błyszczyk, czekam na prezentacje i opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. udanego testowania:)

    zapraszam do mnie http://www.madeinmepatcy.blogspot.com/ ;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. w niedzielę zrobiłam tam zakupy :) "pochwalę" się jak tylko dotrą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, jestem bardzo ciekawa co fajnego kupiłaś i czy jesteś również zadowolona z jakości oraz obsługi :*

      Usuń
  16. Bardzo fajna paczka:) kiedys miałam te korektory z miss sporty, całkiem przyzwoite:) Udanego testowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie że u Ciebie się sprawdził, zobaczymy jak u mnie się spisze :)

      Usuń
  17. Ciekawa jestem tej mini paletki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na recenzję Astorowej paletki.

    W wolnych chwilach zapraszam do siebie na recenzje kosmetyków i makijaże http://lusiakowy.blogspot.com/ Ja oczywiście pozostaję na dłużej i obserwuję blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję oczywiście ja również :)

      Usuń
  19. Ale super przesyłka! Najbardziej mi się podoba korektor :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS