Błyszczyk Supergloss - Quiz Cosmetic


Dziś zapraszam na recenzję błyszczyka do ust Quiz Cosmetic

Numer - 52

Pojemność - 15 ml

Dostępny - Quiz Cosmetic  >>KLIK<<






Błyszczyk zamknięty jest w przeźroczystym, plastikowym opakowaniu o pojemności 15 ml. 

Aplikacja produktu bardzo łatwa i przyjemna dzięki wygodnemu aplikatorowi.

Kolor to blady róż z delikatnymi bardzo drobnymi cząsteczkami, na ustach tworzy jednolitą konsystencję która pięknie połyskuje w każdym świetle.

Błyszczyk dobrze nawilża usta, nie klei się i nie zasycha w zmarszczkach.


A tak prezentuje się na ustach, zdjęcia robione pod różnym kontem padania światła.



Co mówi producent:

To nawilżający błyszczyk zapewniający ustom uwodzicielski kolor i subtelne świetliste refleksy.


Nowatorska technologia oparta na kryształowych mikrocząsteczkach sprawia, że błyszczyk wyjątkowo intensywnie odbija cząsteczki światła pozostawiając na ustach świetlistą powłokę.

Specjalna formuła zapobiega sklejaniu się ust, a przepiękny zapach świeżych owoców potęguje przyjemność aplikacji.

 

Kompleks witamin A, E, C: 

  • chroni  usta przed wysuszaniem

  • pobudza produkcję kolagenu






Komentarze:

  1. Kolorek nie do końca w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paleta barw jest bogata, więc na pewno każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń
  2. kompletnie nie mój kolorek...

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie przypomina mi blyszczyk z Bourjois ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym pomyślałam jak go zobaczyłam :)

      Usuń
  4. ale masz ładne usteczka ;) Ja błyszczyków nie używam, wolę matowe pomadki , albo takie , które sprawiają że usta są pełniejsze i jakby 'soczystsze' prełowych nie lubię - nie na moich ustach ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolorek uwielbiam takie odcienie różu, śliczne usta :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja stosuję jedynie przezroczyste, brokatowe błyszczyki lub ew. truskawkową pomadkę z Nivea :) Poza tym nic kolorowego na usta nie kładę, w sumie nie wiem czemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie rzadko używam błyszczyków wolę szminki :)

      Usuń
  7. Bardzo ładny róż, chociaż pod innym kątem jakby w metaliczny, chłodny odcień wpadał ale moze to tylko tak na fotce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to taki metaliczny blady róż :)

      Usuń
    2. To taki blady metaliczny róż :)

      Usuń
  8. ładny różowy kolorek :)
    z metalicznym błyskiem

    OdpowiedzUsuń
  9. nie dla mnie taki kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój tak do końca też nie jest ale ogólnie jest ok :)

      Usuń
  10. Nie dla mnie taki odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię zarówno błyszczyki jak i pomadki:) ciekawy kolor:)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS