Piasek od PAESE

Zapraszam na recenzje lakieru piaskowego od PAESE. 
Efekt po pomalowaniu na paznokciach jest świetny, jestem bardzo ciekawa innych kolorów.
Nr. 327
Pojemność - 9 ml
Dostępny -  PAESE
****************************************************


*************************************
Lakier zamknięty jest w bardzo ładnej i eleganckiej, szklanej buteleczce o pojemności 9 ml.
Pędzelek jest przeciętny krótki, dosyć cienki. Aplikacja jest nieco utrudniona gdyż pędzelek jest jak dla mnie za cienki co powoduje że przy malowaniu lakier za bardzo ścieka na paznokcie. Nie lubię tego ponieważ muszę ciągle wycierać pędzelek by znajdowała się na nim odpowiednia ilość produktu do pomalowania płytki paznokcia.
Kolor to brąz wpadający w delikatne bordo, struktura lakieru szorstka piaskowa.
Trwałość zadowalająca, schnie również dosyć szybko.
Miałyście może ten lakier jak się u Was spisuje?

Komentarze:

  1. Nie miałam tego piasku, ale w tym sezonie ta struktura na paznokciach mi bardzo odpowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chetnie ogladam piaskowe pazurki, ale sama jeszcze do tej pory nie zdecydowalam sie na zakup piaskow. Nie wiem, czy potrafilabym je nosic ;)
    Ten kolor u ciebie wyglada naprawde slicznie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o mnie to w noszeniu nie czuję różnicy :)

      Usuń
  3. Lakier bardzo ładnie wygląda na paznokciach, ot co :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaciekawiły mnie takie piaskowe lakiery,muszę je sobie sprawić w końcu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor, taki elegancki i tajemniczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się czaje na ten z wibo;D ten też jest calkiem ladny ; ))

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam piaskowe lakiery, sama muszę się na jakiś w końcu skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudo, takiego koloru jeszcze nie widziałam, i śliczny piasek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też opanował szał na piaski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam tylko inny odcień i jest genialny:))
    obecnie mój ulubiony lakier:))

    OdpowiedzUsuń
  11. ja czekam za swoimi piaskami:P

    OdpowiedzUsuń
  12. mam jasnoróżowy i uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny jest:)) Oj muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS