Apocalips Rimmel - efekt polakierowanych ust

 

Dziś zapraszam na recenzję jednego z moich ulubionych kosmetyków do ust a jest to Apocalips od Rimmela dająca efekt polakierowanych ust.

 

501 STELLAR 

5,5 ml

głęboki kolor szminki

fenomenalny połysk błyszczyka

 


 

 

Apocalipsa daje przepiękny głęboki i intensywny kolor z pięknym subtelnym połyskiem. Uwielbiam ją, usta po pomalowaniu wyglądają wspaniale, soczyście są świetnie nawilżone, gładkie i aksamitne. Produkt nie podkreśla suchych skórek, nie zasycha w załamaniach. Idealnie kryje już po nałożeniu jednej warstwy.

 


Komentarze:

  1. Bardzo ładny kolor:) Je nie widzę się w czerwieni,za to Ty wyglądasz świetnie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny, intensywny kolor, jednak dla mnie to trochę za wiele jak na co dzień, szkoda, że gama kolorystyczna jest dość uboga:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny efekt ,czerwień nie dla mnie ,lecz w innej kolorystyce ,jak najbardziej mogę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniały efekt, wręcz idealny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam jedną sztukę i posłałam ją w świat. Nie odpowiadała mi jej konsystencja :( Twój odcień jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  6. No faktycznie fajnie sie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjny kolor, ja mam fuksję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolorek *.*

    Zapraszam do mnie ;3



    ---------------------------->>>>> Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. pieknie wygląda na ustach;) uwilebiam taki kolorek;0

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam ten apocalips ;) i uwielbiam, za kolor, konsystencje i zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dość intensywny kolorek, nie każdemu pasuje :) Ale usta faktycznie wyglądają na polakierowane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. niesamowicie pięknie nasycony kolor:) bardzo mi sie podoba:)

    może obserwujemy??:*) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny kolor, wygląda bosko.
    zapraszam do mnie, co powiesz na obserwowanie?

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS