Błękit od Paese

 
Dziś zapraszam na recenzję pięknego matowego cienia w kolorze błękitu firmy Paese.
Kaszmir NEO matowy cień do powiek 660
 




Cień zamknięty jest w mały okrągłym pojemniczku z zakrętką. Opakowanie przypomina mi opakowanie różu do twarzy. Bardzo wygodnie otwiera się i zamyka. 
Kolor cienia to jasny niebieski, gdy patrzę na niego to kojarzy mi się z pięknymi chmurami w letni, bezchmurny dzień. Cień jest bezdrobinkowy, daje efektowne matowe wykończenie makijażu oka.
Cienia można używać do delikatnych dziennych makijaży jak również do eleganckich wieczorowych. Makijaż możemy budować w zależności od intensywności nałożenia cienia.
Pigmentacja jest naprawdę rewelacyjna, kolor jest bardzo intensywny, nawet baza nie jest potrzebna by go pogłębić. Co możecie zobaczyć na ostatnim zdjęciu.
Cień wspaniale się rozciera, nie osypuje się a jego aplikacja jest rewelacyjna. 
 



A tak prezentuje się na sucho i mokro
po lewej cień z bazą, po prawej bez bazy 
 




Komentarze:

  1. ale soczysty :) natomiast makijaż - cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany co za niesamowity kolor, cudowny, niestety ja jakoś fatalnie wyglądam ?(albo się czuje) w takich kolorkach

    OdpowiedzUsuń
  3. nieładnie mi w błękitach, ale ogólnie cudny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szukam takiego koloru! Bardzo bardzo dziękuję za tego posta! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny kolorek <3

    Zapraszam do nas :*

    martaandnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wygląda ten kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow. oj tak. paese zachwyca pigmentacją :) chciałam dostać u nich pracę na stoisku i może mi się jeszcze uda, bo jeszcze nie dostałam odpowiedzi.
    a może masz ochotę pomalować? ;) u mnie na blogu rusza nowy projekt. zapowiada się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak nie bardzo przepadam za takimi odcieniami to ten wygląda mega i rewelacyjnie prezentuje się na powiece.

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, rewelacyjnie się prezentuje !:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor :D Wygląda bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny kolor, choć ja bym się go bała u siebie nałożyć :D

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolor, ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam cienie paese ;) są naprawdę dobre :) mam zielony i żółty :)
    Twój niebieski genialne prezentuje się na powiece :>

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja nie ukrywam, że uwielbiam firmę Paese :) Cień jest prze piękny!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny kolor i niesamowita pigmentacja, jednak ja takich odcieni niebieskiego się boję, po prostu nie umiem sobie z nimi poradzić w makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna pigmentacja! cudnie na oku wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny intensywny kolor aż westchnęłam z podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  18. ogolnie nie uzywam cieni, nie lubie niebieskiego, ale trzeba przyznac ze kolor robi wrazenie:)

    zapraszam do mnie http://pomidorova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super napigmentowany! I te Twoje oko... obłędne :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kolor i jaki intensywny!!! :)

    CHCĘ GO!!!! :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ladny kolor ale ja osobiscie zle sie czuje w niebeiskim na oczach, no chyba ze jedynie jest jego odrobinke

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny kolor! :) W sam raz na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekny makijazyk..błękit rewelacyjny !!! co za pigmentacja !

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny, wyrazisty kolor,na oku prezentuje się rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS