Kwiatowy wzorek


Dziś zapraszam na wpis paznokciowy, w roli głównej plastikowe stempelki do paznokci czyli moja nowość od kkcenterhk
***************************************



***********************************************

Produkty których użyłam do mani:
- stempelki do paznokci kkcenterhk
- lakier safari nr. 25
- lakier safari nr. 405 ( recenzja >>KLIK<<)


Stempelki są fajnym pomysłem dla osób nie radzącym sobie z wykonaniem wzorków a chcącym mieć pięknie ozdobione paznokcie. Stempelek pozwala precyzyjnie wykonać piękny wzór bez zbędnego wysiłku. Na jednym stempelku mamy aż 7 pięknych wzorów do wyboru. Stempelek jest bardzo mały poręczny jego średnica 5,5 cm dzięki temu iż jest mały jest bardzo praktyczny i wygodny w użyciu.

 Stempelki dostaniecie tu:
http://www.kkcenterhk.com/Nail-Art-Stamping/c127/p11389/N.Nail-Dolphin-Flower-Rose-Plum-Plastic-Stamping-Plate/product_info.html





Komentarze:

  1. Ale ładne :)
    Marzą mi się stempelki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne paznokcie i efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na swoje stempelki czekam, już się nie mogę doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, że wzór jest taki delikatny i nienachalny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne:) a lakiery z safari uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwierzysz że jeszcze nigdy nie miałam stempelków, zawsze wszystko malowałam sama, ale niektóre wzory tak mnie zachwycają ze mam coraz większą ochotę się na nie pokusić :)
    Bardzo fajnie połączyłaś kolory, bardzo ładnie się prezentują :)
    ps. myślałam, że już Cię obserwuję po Twojej ostatniej wizycie a tu proszę jednak nie, jakim cudem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie, tez mam stempeki ale Konada:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne stempelki, coś dla mnie, bo dla mnie pomalowanie paznokci ładnie lakierem to wyczyn, nie wspomnę już o wzorkach ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajne ślicznie wyglądaja i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję ! :) Fantastyczny blog :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna sprawa z tymi stempelkami :D Pięknie wygląda taki kwiatowy akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam lakiery Safari :)
    Aktualnie nawet mam jednym z nim pomalowane paznokcie :P

    Obserwuję i zapraszam do siebie

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdobienie, ładne połączenie kolorków :)

    Pozdrawiam i zapraszam siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne paznokcie i efekt ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne mani :) Fajne są takie stempelki, sama wybieram takie zdobienia w których nie potrzeba precyzji, a takie kwiatuszki zawsze mi się marzyły... :))

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS