Smoothie woda toaletowa Mango-Marakuja

Dziś zapraszam na wpis zapachowy, a będzie mowa o pięknym owocowym zapachu od Yves Rocher. 
Zapach wspaniale przywołuje wspomnienia letnich słonecznych dni, gdy go wącham natychmiast ma lepszy humor.
 
*****************************************

*******************************************
 
Jakiś czas temu prezentowałam Wam recenzję wody toaletowej z tej samej serii o zapachu owoców leśnych. Dzisiejsza recenzja będzie bardzo podobna gdyż to praktycznie ten sam produkt różniący się tylko wersją zapachową.
Zapach zamknięty jest w małej poręcznej buteleczce o pojemności 20 ml. Dla mnie jest to idealna pojemności oraz wielkość flakonika na wyjazd, świetnie mieści się nawet w małej torebce. Zapach możemy dostać również w wariancie o pojemności 100 ml. 
Woda ma ciekawy ciemnożółty kolor, który znajduje się w przeźroczystej szklanej buteleczce, zdobi ją obrazek z apetycznymi owocami.
Woda przepięknie pachnie soczystymi owocami, najbardziej wyczuwalny jest dla mnie zapach mango.
Zapach jest bardzo ładny, daje uczucie świeżości oraz orzeźwieni. Wspaniale przywołuje wspomnienia ciepłych słonecznych dni.
  Zapach jest bardzo przyjemny jednak jak dla mnie, zbyt mało intensywny i bardzo ulotny. 
Wodę toaletową mogę porównać z odświeżającą mgiełką zapachową.


Opis produktu

Daj się uwieść apetycznej przyjemności smoothie zamkniętej w letniej wodzie toaletowej o zapachu Mango-Marakuja.

Edycja limitowana
Marka Yves Rocher wybrała Mango i Maracuję ze względu na ich letnie zapachy. Mango, owoc słodki i pełny słońca, doskonale łączy się z maracują o soczystym, słodkawo - kwaskowatym miąższu.

Sposób użycia
Stosowanie
Nie stosować na podrażniona skórę.
Rodzaj opakowania i wielkość
20 ml
Informacje dodatkowe
Zaangażowanie Kosmetyki Roślinnej
● Składniki pochodzenia roślinnego: olejek z mango, olejek z marakui.
● Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego
Ten piękny zapach znajdziecie w sklepie internetowym Yves Rocher  >>>KLIK<<<
 
 

Komentarze:

  1. domyślam się zapachu, ja mam dziką jeżynę i jestem zachwycona :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam dziką jeżynę :)

      niikablog.blogspot.com

      Usuń
  2. Uwielbiam zapach mango, ta woda pewnie bardzo by mi się spodobała :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam się szczerze,że jeszcze nigdy nie miałam niczego z tej firmy, szkoda,że zapach jest tak ulotny

    OdpowiedzUsuń
  4. Już sobie wyobrażam ten zapach *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię zapachy YR i całkiem ładnie się u mnie trzymają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety wiele osób narzeka na kiepską trwałość tych wód :(

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że nie nalezy do najtrwalszych :/ ja lubię czuś na sobie zapach przez cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze pachnideł z YR, aż muszę iść kiedyś i powąchać :P

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię YR ale pachnideł ich nie uzywałam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pachnie wspaniale, tylko szkoda że zapach nie jest tak trwały jakbym chciała. Jednak za taką cenę, tyle ml to bardzo korzystny zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  11. już dawno nie miałam nic z tej firmy:(

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS