Imprezowe lakiery Softer

Dziś również zaprezentuję Wam lakiery z serii Pro Active firmy Softer. Kolorki wspaniale sprawdzą się na różnych imprezach.



KOLORY
Srebrny nr. 53
Fiolet nr. 68



 Lakiery znajdują się w prostokątnych szklanych buteleczkach o pojemności 10 ml.
Jeśli chodzi o efekty i jakie sprawuje się ta seria to bardzo podobnie jak w przypadku poprzednich serii  o których wcześniej pisałam. Konsystencja gładka, średnio gęsta przy ciemnym odcieniu pozwala na pełne krycie po użyciu jednej warstwy lakieru, natomiast jeśli chodzi o jaśniejsze odcienie potrzebne są dwie warstwy by krycie było pełne.
Lakiery schną bardzo szybki nawet po zastosowaniu kilku warstw błyskawicznie wysychają, duży plus produktu.
Pędzelek jest krótki  o średniej grubości, aplikacja dobra, bez żadnych problemów możemy idealna nałożyć odpowiednią ilość lakieru na paznokcie.
Trwałość świetna utrzymuje się przez kilka dni, po tym czasie zaobserwowałam delikatnie otarcia na końcówkach. 
Zmywanie bezproblemowe, ładnie znika po jednym przetarciu wacikiem.


Komentarze:

  1. Świetne kolorki, takie jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten srebrny idealny na noc Sylwestrową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten fiolet mi się bardzo podoba :) Wszystkiego Najlepszego w 2014 Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorki idealne na impreze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fiolecik mnie urzekł całkowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. To również mój faworyt :)

      Usuń
    2. Mnie też się podoba, drugi już niestety nie.

      Usuń
  7. ta śliweczka mi się podoba :)
    wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Srebrny jakoś do mnie nie przemawia ;) Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten drugi kolorek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS