Lovers ultra shine lipgloss

Zapraszam na kolejną recenzję kosmetyku firmy Eveline.
Tym razem mowa będzie o błyszczyku w bardzo przyjemnym neutralnym kolorze.

 Błyszczyk znajduje się w buteleczce o pojemności 7,5 ml. Kolor kosmetyku to brudny róż z delikatnymi drobinkami, numer 610. Kolor jaki daje na ustach jest bardzo subtelny, idealnie stapia się z kolorem moich ust tworzy piękny połysk.


 Zapach błyszczyka jest słodki, owocowy mocno wyczuwalny jak w przypadku wszystkich błyszczyków tej firmy, bardzo przeszkadza mi to w jego używaniu gdyż jest to dla mnie drażniące. Jednak wiem iż są osoby które lubią gdy kosmetyki do makijażu pachną. Po zastosowaniu usta są dobrze nawilżone, gładkie, wspaniale się prezentują. Dużą zaletą produktu jest również to iż nie zasycha w załamaniach oraz nie podkreśla suchych skórek.


 




Komentarze:

  1. miałam kiedyś jakieś błyszczyki od Eveline, chociaż zwykle błyszczyków nie używam - był niezły :)
    ale to było lata temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie dam rady używać tych błyszczyków ze względu na ten intensywny zapach

      Usuń
  2. Fajny ten błyszczyk :)


    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolorek!
    Bardzo ładny efekt na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. To świetnie że u ciebie się sprawdza :)

      Usuń
  5. Mam ten błyszczyk tylko w innym odcieniu :) a'la brzoskwinka :D Bardzo go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie to bardzo fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS