Mikrodermabrazja z mikrokryształkami diamentu

Zapraszam na recenzję produktu firmy Marion. Dziś mowa będzie o profesjonalnej mikrodermabrazji delikatnie złuszczającej przeznaczonej do cery suchej oraz normalnej.



Kosmetyk stosujemy według kolejności oraz wskazówek opisanych na opakowaniu. Pierwszym etapem jest peeling który doskonale oczyszcza i wygładza skórę, doskonale przygotowując ją do przyjęcia łagodzącego serum które idealnie łagodzi podrażnienia oraz nawilża, dzięki niemu skóra gotowa jest do ostatniego etapu jakim jest nałożenie wygładzającej maski. Maska idealnie zwieńcza wszystkie etapy wygładzając oraz świetnie nawilżając skórę.
Mikrodermabrazja jest idealnym kosmetykiem do skóry suchej takiej jak moja. Efekty widoczne są zaraz po użyciu. Cera staje się gładka, wypoczęta, bardzo przyjemna w dotyku oraz znacznie wzrasta poziom jej nawilżenia.
Produkt znajduje się w trzech połączonych ze sobą saszetkach. Pierwsza to peeling dryga serum natomiast ostatnia to maska. Saszetki są ponumerowane ich zawartość została również dokładnie opisana na opakowaniu.



Kompleksowy zabieg oczyszczający, wygładzający i nawilżający skórę twarzy. Idealny do cery suchej i normalnej.
W trzech etapach:
Etap 1. Diamentowy peeling, 5 g
Zawiera naturalne ścierniwo: mikrokryształki diamentu oraz korundu, które skutecznie złuszczają i usuwają martwe komórki naskórka. Peeling oczyszcza i wygładza powierzchnię skóry, poprawiając jej ukrwienie oraz koloryt.
Etap 2. Łagodzące serum, 2 ml
Kompleks humektantów oraz RonaCare®VTA w składzie serum,  łagodzą zaczerwienienia i podrażnienia skóry, stabilizują poziom jej nawilżenia oraz zapewniają odpowiednie napięcie i sprężystość. Serum błyskawicznie się wchłania, przygotowując skórę do przyjęcia składników zawartych w masce.
Etap 3. Wygładzająca maska, 2,5 ml
Koenzymu Q10 zawarty w masce przyspiesza regenerację naskórka, poprawiając elastyczność i sprężystość. Skóra odzyskuje swój naturalny koloryt. Ceramidy zawarte w masce regenerują warstwę lipidową naskórka, uszczelniają ją i zapobiegają utracie wody.
Informacje producenta






Komentarze:

  1. Też przetestowałam :) Właśnie piszę recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba jakaś nowość Marion :). Brzmi ciekawie, bardzo lubię ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna ta mikrodermabrazja, szkoda,ze nie do mojej cery:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie na niego poluję, widziałam, że jest w promocji w Naturze, mam nadzieję, że jeszcze się załapię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz słyszę o takiej maseczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, że udało im się zmieścić tyle pielęgnacji w jednej saszetce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja kupiłam w piątek ale do cery mieszanej- niedługo postaram się przetestować;)
    zapraszam d o mnie:)
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. z marion miałam 3 kroki do dłoni, pewnie to trio też by mi się spodobało

    OdpowiedzUsuń
  9. Marion ma dużo fajnych produktów w saszetkach :)
    tego jeszcze nie widziałam, ale stosowałam kilka innych ich produktów też zapakowanych w takiej formie i byłam zadowolona :)
    plus preparatów w saszetkach jest zawsze taki, że można zabrać je wszędzie ze sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę poszukać tej maseczki po sklepach i ją wypróbować :)

    Fajny blog dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie to istna REWELACJA!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny produkt, nigdy o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie natknęłam się jeszcze na tę saszetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie natknęłam się jeszcze na tę saszetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiem peeling z Bielendy, też w podwójnej saszetce. Lepiej ściera :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS