Super zakupy z SuperKoszyk.pl

W dzisiejszym poście przedstawię Wam sklep internetowy Superkoszyk.pl znajdziecie tam wiele produktów w bardzo przystępnych cenach. Ceny produktów oferowanych przez Super koszyk są o wiele niższe niż nawet w marketach a przesyłka kurierska w ciągu 24h do 30 kg kosztuje jedynie 9,50.
Korzystając z internetowych zakupów w Super koszyk oszczędzamy czas, pieniądze oraz nerwy które towarzyszą nam przy staniu wiele minut w kolejkach. Dzięki takim zakupom odciążamy również nasz kręgosłup gdyż nie musimy nosić ze sklepu ciężkiej chemii domowej. Miłym akcentem są również próbki produktów dodawane przez sklep do zamówienia. Zakupy stają się czystą przyjemnością.

Moje zakupy prezentują się tak:














Dlaczego warto kupować w SuperKoszyk.pl


1. Szeroki wybór produktów!
W naszej ofercie posiadamy ponad 7000 produktów. Wśród nich znajdziesz znane i doceniane oraz rzadkie i poszukiwane marki. Z pewnością wybierzesz coś dla siebie.


2. Wygoda i oszczędność czasu!
Zakupy w sieci są proste, nie musisz już stać w kolejkach i tracić cierpliwości w korkach ulicznych. Zyskujesz czas na spokojne porównanie cen i zaplanowanie zakupów. Możesz bez pośpiechu zrobić zakupy siedząc wygodnie na kanapie z kubkiem herbaty.


3. Błyskawiczna dostawa!
Szanujemy Twój czas, dlatego towar wysyłamy w ciągu 24h od złożenia zamówienia, a jeśli zrobiłeś zakupy za minimum 150 zł, przesyłka dojedzie do Ciebie GRATIS. Sprawdź szczegóły kosztów dostawy.


4. Bezpieczeństwo transakcji!
Szanujemy Twoją prywatność, dlatego gromadzimy wyłącznie dane niezbędne do realizacji zamówienia. Nie wykorzystujemy podanych przez Ciebie danych w celach innych, niż te, na które wyraziłeś zgodę, nie udostępniamy i nie sprzedajemy osobom trzecim Twoich danych personalnych lub adresowych. Zawsze masz prawo do zmiany lub usunięcia swoich danych z systemu sklepu. W przypadku dokonywania płatności kartą płatniczą ich realizacja odbywa się za pośrednictwem bezpiecznego systemu: Platnosci.pl oraz PayByNet.


5. Najlepsze ceny!
Dokładamy starań, aby nasze ceny były najniższe. Śmiało konkurujemy ze sklepami internetowymi oraz marketami i sklepami osiedlowymi. Zachęcamy do sprawdzenia naszej oferty.


6.

Promocje i rabaty!
Specjalnie dla naszych stałych Klientów oferujemy atrakcyjne rabaty oraz promocje. Aby być z nimi na bieżąco, subskrybuj newsletter oraz śledź komunikaty na naszej stronie.


7. Pomoc w planowaniu zakupów!
Dzięki naszej przechowalni o niczym nie zapomnisz. Jest to funkcja, która pozwala zachować listę wybranych produktów w pamięci systemu. Takie rozwiązanie umożliwia wcześniejsze zaplanowanie zakupów i zrealizowanie ich w dowolnie wybranym momencie.


8. Najwyższej jakości Obsługa Klienta!
Najważniejszy jest dla nas usatysfakcjonowany Klient. Dlatego każdego dnia doskonalimy nie tylko naszą ofertę, ale również standardy obsługi. W każdej chwili możesz się z nami skontaktować. Zawsze odpowiemy na Twoje pytania.


9. 

Prestiżowe nagrody i wyróżnienia!
Nasze starania zostały docenione, a ich świadectwem są poniższe nagrody:
- „Najlepszy sklep internetowy 2009” – (kategoria ZDROWIE I URODA)– Opineo
- I miejsce w rankingu e-sklepów 2009/2010 – (kategoria DLA DZIECI) – Opineo, Skąpiec
- „Złoty laur konsumenta 2010” – (kategoria SKLEPY INTERNETOWE)
- I miejsce w rankingu e-sklepów 2010/2011– (kategoria DLA DZIECI) – Opineo, Skąpiec
- Jakość usług Q - Opineo
- SuperKoszyk Członkiem Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska - 19.05.2011
- I miejsce w rankingu e-sklepów 2011– (kategoria DLA DZIECI) – Opineo, Skąpiec
- „Piąty najlepiej oceniany sklep internetowy spośród wszystkich w Polsce” – Opineo, 09.03.2011
- „Najlepszy sklep internetowy w kategorii sklepy wielobranżowe 2011” – Money.pl, Gazeta Wyborcza
- „Najniższe ceny na rynku w listopadzie 2012” – Comparka,listopad 2012
- I miejsce w rankingu e-sklepów 2012 – (kategoria DLA DZIECI) – Opineo, Skąpiec
- "Ranking sklepów internetowych 2012" zajęliśmy 4 miejsce - Money.pl, Gazeta Wyborcza
- „Najniższe ceny na rynku w styczniu 2013” – Comparka, luty 2013


Informacje sklepu




Komentarze:

  1. mam to maselko, ale malinowe, a swieczke mam granat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sobie kupić to masełko ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również zrobiłam sobie zakupy w tym sklepie :D Zastanawiałam się nad tym masełkiem, ale ostatecznie zrezygnowałam ;) Wszystko przez promocję chusteczek Pampers :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa zapachu glade'a ;)
    i mam takie masełko z nivea tylko, że karmelowe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile kosztowały Cię te podgrzewacze? ;) Bo ja w tesco kupiłam tez 100sztuk za 13zł :D
    http://agatasamulak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w carefour - jakos to tak sie pisze :) kupilam 100 szt, za 9,99 :)

      Usuń
  6. bardzo chętnie i często robię zakupy przez internet to bardzo wygodny sposób

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy sklep :) Kocham to masełko do ust !

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podobały mi sie zakupy w tym sklepie- doszły już na drugi dzień od złożenia zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam to masełko ! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Też ostatnio korzystałam z usług tego serwisu. Rewelacja! Na pewno to nie był mój ostatni raz.

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę spróbować skorzystać z tego sklepu...
    zapraszam: http://opinie-produktow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. mam tą świeczkę i jestem nią zachwycona ; )
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zakupy w tym sklepie to czysta przyjemnosc :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że mają naprawdę szeroki asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku! To masełko i ta świeca! *_*
    _______________________________
    http://kosmetyczna-planeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świeczka musi bosko pachnieć, a masełko Nivea uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa masełka do ust :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi! nice blog!
    follow to follow?
    lets me know!

    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zakupy, zwłaszcza to masełko z nivea <3 PS. jestem pod wrażeniem bloga i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiele osób chwaliło sklep, muszę przejrzeć ich asortyment.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS