Regenerujący krem do rąk DERMEDIC


Zapraszam na recenzję kolejnego produktu firmy Dermedic.

Bardzo lubię kosmetyki tejże firmy gdyż jak do tej pory wszystkie idealnie sprawdzają się przy mojej suchej i wrażliwej skórze. 

W dzisiejszym wpisie mowa będzie o kosmetyku który jest u mnie niezastąpiony w codziennej pielęgnacji.






Krem posiada delikatną, lekką konsystencję. Dzięki temu bardzo dobrze się wchłania nie pozostawiając tłustej powłoki. Kosmetyk subtelnie pachnie świeżymi kwiatami. Produkt jest hipoalergiczny, bez obaw mogą stosować go osoby z bardzo wrażliwą skórą.

Po zastosowaniu skóra jest doskonale nawilżona przez wiele godzin, znika nieprzyjemne uczucie suchości i ściągnięcia. Moje dłonie stały się delikatne i miłe w dotyku.




Kosmetyk znajduje się w tubie o pojemności 100 g.

Opakowanie jest białe z delikatnymi aplikacjami w kolorze niebieskim. Tuba zamykana jest na zatrzask. Opakowanie praktyczne i wygodne w użyciu, bez problemu możemy wydobyć odpowiednią ilość kosmetyku potrzebną nam do użycia.





Zalecany do codziennej pielęgnacji skóry suchej, bardzo suchej, skłonnej do alergii. Szczególnie polecany do pielęgnacji skóry atopowej. Można stosować od 3. roku życia.

Olej lniany z zawartymi w nim NNKT Omega 3, Omega 6, Omega 9, Alantoina, Lanolina, Gliceryna, Witamina E

 Informacje producenta




Więcej informacji na temat produktu, znajdziecie na stronie Dermedic *KLIK*



WYNIKI KONKURSU


Torbę wygrywa:

 

Elżbieta Świtulska

 

Gratuluję i proszę o kontakt z danymi do wysyłki oraz informacją jaki kolor torby wybierasz.





Komentarze:

  1. z chęcią bym go sprawdziła na moje suche dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego kremiku :)
    Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. myślę, że polubiłabym się z tym kremikiem :) jak narazie kosmetyki marki Dermedic znam tylko z próbek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam płyn micelarny z Dermedic i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. It's actually very difficult in this busy life to listen news
    on Television, therefore I only use the web for that
    purpose, and obtain the latest news.

    Feel free to surf to my web-site ... Dean Grazios complaints

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tego produktu, ale z dermedic najbardziej lubię serum nawadniające :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tego kosmetyku.
    Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym go spróbowała na moich dłoniach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Link exchange is nothing else however it is only placing the other person's blog link on your page at suitable
    place and other person will also do similar in support of you.



    Here is my web page :: Moncler Sito Ufficiale

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks to my father who informed me about this
    blog, this webpage is really awesome.

    Visit my page Eco Flex Reviews

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam okazji używać jeszcze żadnego kosmetyku Dermedic :)
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Terrific work! That is the type of info that are supposed
    to be shared around the internet. Shame on Google for
    not positioning this put up upper! Come on over and talk over with
    mmy web site . Thanks =)

    my web site; Arthur Falcone

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS