ShinyBox THINK PINK październik - zawartość


Dziś wyjątkowo nie spóźniony wpis z zawartością ShinyBox.

Pudełeczko jest świeżutkie przed chwilą odebrane z rąk kuriera, więc możecie szczegółowo zapoznać się z jego wnętrzem. 

Jeżeli jesteście ciekawe, co znalazło się w środku, zapraszam do dalszej części wpisu.

 



ShinyBox THINK PINK!

Piękne kobiece ciało nie musi być szczupłe i nie musi mieć idealnych wymiarów. Najważniejsze jest, byś zaakceptowała swoje piękno i odpowiednio o nie zadbała. Dzięki zawartości pudełka ShinyBox THINK PINK odkryjesz na nowo swoją kobiecość i pokochasz swoje ciało. Kosmetyki październikowego pudełka ShinyBox pokreślą Twoje atuty i sprawią, że poczujesz się jeszcze bardziej atrakcyjna.
Październik jest miesiącem walki z rakiem piersi, dlatego też w tym szczególnym czasie zwrócimy Waszą uwagę na wiedzę związaną z czynnikami ryzyka i profilaktyką raka piersi. Zachęcamy Was zatem do śledzenia naszego BLOG'a i Fanpage'a, gdzie umieszczać będziemy ciekawe i ważne informacje poświęcone tej tematyce.

 



 Norel/ 75ml

Żel ujędrniający biust




 Preparat o konsystencji lekkiego kremu- żelu, zalecany do codziennej pielęgnacji skóry biustu, szyi i dekoltu. Produkt działa jak naturalny lifting, sprzyja utrzymaniu jędrnej i napiętej skóry.


 

 Biały Jeleń/ 200ml

Hipoalergiczny płyn micelarny




 Delikatnie oczyszcza skórę twarzy, wokół oczu i ust z makijażu i wszelkich zanieczyszczeń. Nie powoduje szczypania ani łzawienia oczu. Odpowiedni dla osób noszących szkła kontaktowe. Nie zawiera: alergenów, parabenów, sylikonów, barwników i alkoholu.



 Yasumi/ 50ml

Puder do oczyszczania skóry



 Puder do codziennego oczyszczania skóry, idealny do każdego rodzaju cery. Usuwa zanieczyszczenia oraz delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka. Nie wysusz i nie podrażnia skóry.



 ISADORA

Pomadka do ust 



Kremowa pomadka dzięki zawartości olejków roślinnych intensywnie nawilża i pielęgnuje delikatną skórę ust, a zawarty w niej pantenol chroni przed działaniem niekorzystnych czynników zewnętrznych.




 PAESE/ 9ml

tlenowy wybielacz



Zróżnicowana i szeroka gama odżywek marki Paese została przygotowana z myślą o paznokciach wymagających szczególnej pielęgnacji i odżywienia.




W pudełku znalazło się również próbki oraz ulotki

 
 


Pudełko podobnie jak w tamtym miesiącu zawiera 3 pełnowymiarowe produkty oraz dwie miniatury. Miniaturki są całkiem spore bo żel ma aż 75ml a wielkość pomadki niewiele różni się od pełnowymiarowej. Uwielbiam pomadki IsaDory więc z wielką przyjemnością przetestuję ją w tym odcieniu. Bardzo się cieszę iż w pudełeczku znalazł się płyn micelarny BJ byłam go bardzo ciekawa. Yasumi to marka kosmetyków z którymi bardzo się polubiłam puder do oczyszczania twarzy, już mam okazję testować, to będzie moje drugie opakowanie, bardzo się cieszę gdyż fajnie się sprawdza. Pudełko jest całkiem udane, mam jednak nadzieję że w następnym znajdzie się więcej kolorówki.




Pudełeczko dostępne na stronie  ShinyBox *KLIK

 

 

Komentarze:

  1. Wydaje się być ciekawym pudełkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest to moim zdaniem jedno z najlepszych pudełek SB!

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się, czekam na Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się zawartość tego pudełeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuje mi również bardzo się podoba :)

      Usuń
  6. Bardzo fajne pudełeczko , jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie tlenowy wybielacz :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa jak się sprawdzi :)

      Usuń
  8. Właśnie też pierwszy raz widzę taki 'wybielacz' ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne pudełko, mimo że pomadka nie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości jest dużo jaśniejsza :)

      Usuń
  10. Ten żel z norel moze byc ciekawy, bo lubie ta firmę : ) a szminka isadory bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie stosowałam kosmetyków tej firmy.

      Usuń
  11. świetna zawartość :) zainteresował mnie ten puder do oczyszczania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. SUPER, ŻE NAPISALI O RAKU PIERSI I CAŁEJ AKCJI :) TO WAŻNE!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się kolor szminki, pudełko średnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że się nie zdecydowałam na jego zakup, nie byłabym zadowolona z zawartości ;/

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS