Wrześniowy ShinyBox - zawartość


Dziś troszkę opóźniony wpis z zawartością wrześniowego ShinyBox.

Zapewne już większość z was widziała wnętrze pudełeczka, jednak ja dopiero co odebrałam swoje po powrocie z wyjazdu i na świeżo dzielę się z wami moimi wrażeniami. 





Dzięki zawartości wrześniowej edycji ShinyBox przedłużysz czas wakacyjnych przyjemności. Przygotowaliśmy dla Ciebie kompozycję najlepszych kosmetyków, które utrzymają Twoje ciało w idealnej formie, pozwolą Ci olśniewać blaskiem i zdrowym wyglądem.




 

BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ / 50ml

Żel peelingujący do mycia ciała





 Doskonały preparat przeznaczony do mycia i pielęgnacji każdego rodzaju skóry, szczególnie polecany do masażu ciała w miejscach narażonych na nadmierne gromadzenie się tkanki tłuszczowej i powstawanie cellulitu. Dzięki bogactwu naturalnych składników aktywnych oraz specjalnie opracowanej recepturze doskonale myje i pielęgnuje skórę, nie powodując jej wysuszenia.






GRASHKA / 1,2ml

korektor pod oczy





Korektor zmniejszający widoczność i redukujący cienie pod oczami. Jest to produkt silnie kryjący, rozświetlający, zawiera aktywne składniki pomagające w redukcji worków i cieni pod oczami. Pomaga również w nawilżeniu, i odbudowie delikatnej skóry (m.in. wyciąg z kasztanowca, olej kokosowy). 






BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ / 50ml

Szampon do włosów tłustych





 Biosiarczkowy szampon przeciwłojotokowy i przeciwłupieżowy do włosów tłustych polecany do mycia i pielęgnacji włosów tłustych, z łupieżem i z problemami łojotokowymi. Specjalnie opracowana, oryginalna receptura doskonale wpływa na włosy i skórę głowy. Dzięki dużej zawartości biologicznie aktywnej siarki, roślinnego kwasu salicylowego, mydlnicy lekarskiej i octopiroksu zmniejsza łojotok oraz skłonność do łupieżu. Zapobiega nadmiernemu łuszczeniu się skóry, a także likwiduje jej swędzenie.





BIOLIQ / 50 ml

  Regenerujący krem do rąk i paznokci






Krem regeneruje, wygładza oraz chroni delikatną skórę dłoni. Zawarty w kremie olejek z cytryny (Citrus limon) stanowi źródło składników o właściwościach antyoksydacyjnych, dzięki czemu przeciwdziała procesom starzenia. Krem ma silne działanie nawilżające, odżywiające i pielęgnacyjne. Regularnie stosowany pozwala zachować gładkość i elastyczność skóry oraz korzystnie wpływa na wygląd paznokci.





ETRE BELLE / 8,5ml

Mascara




 Mascara wydobywa piękne, długie, gęste i podkręcone rzęsy, nadając im niesamowitą objętość. Zakrzywiona szczoteczka Maxi-curl zapewnia fascynujące podkręcenie, pogrubienie oraz wydłużenie rzęs. Kilka warstw pozwala uzyskać efekt porównywalny do przedłużenia rzęs. Kwas hialuronowy przywraca wilgoć, pozostawiając rzęsy miękkie i elastyczne. Kombinacja wosków naturalnych i syntetycznych, umożliwia natychmiastowe pokrycie każdej rzęsy, a pigmenty głębokiej czerni nadają głębokie spojrzenie.







W pudełku znalazło się również kilka próbek, widocznych poniżej

 



Pudełeczko zawiera trzy pełnowymiarowe kosmetyki oraz dwie miniaturki. Uwielbiam miniaturowe kosmetyki, ponieważ często wyjeżdżam a takie niewielkie opakowania idealnie nadają się na wyjazd, podczas którego mam doskonałą okazję na ich wypróbowanie. 

Najbardziej jestem zadowolona z tuszu gdyż pięknie podkreśla i rozdziela moje rzęsy. Bardzo się cieszę że w pudełku znalazł się korektor pod oczy, rozglądałam się za czymś nowym więc mam problem z głowy.

Myślę iż wrześniowe pudełko jest na duży plus, znalazły się w nim bardzo praktyczne kosmetyki które na pewno każdemu się przydadzą.




Pudełeczko dostępne na stronie  ShinyBox *KLIK



Komentarze:

  1. bardzo mnie zainteresowały te promocyjne pudełeczka, ale po wpisaniu kodu pojawia się informacja "Termin ważności kodu rabatowego minął 30.09.2014" :/
    można więcej niż jedno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak już nie aktualne, dopiero dziś wróciłam do domu z wyjazdu więc wcześniej nie mogłam opublikować wpisu.

      Usuń
    2. wielka szkoda, bo trochę się napaliłam ;)

      Usuń
    3. Trzeba śledzić informacje internetowe, pilnować terinów i może dopisze Ci szczęście :)

      Usuń
  2. no właśnie coś spóźniony ten kod bo promocja trwała chyba do wczoraj :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale może jeszcze da się coś zrobić zobaczymy :)

      Usuń
  3. Oj więc kod nieważny...
    Pudełeczko ma ciekawą zawartość :) Ciekawi mnie tusz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszym użyciu mam bardzo pozytywne wrażenia :)

      Usuń
  4. Bardzo zainteresował mnie ten korektor, jakie ma krycie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jeszcze nie testowałam pod oczami :)

      Usuń
  5. chyba sama skusze sie na ten tusz, co do tego kosmetyku jestem bardzo wybredna. Z.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten korektor mnie ciekawi, podobno jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałabym wypróbować BALNEOKOSMETYKI, ostatnio są popularne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama nie wiem co myśleć,tylko korektor mnie zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi by sie jedynie ten korektor przydał : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja siostra zrobiła u Nas krótki wpis o tym pudełku,ale mnie zaciekawił z niego tylko korektor ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zawartość bardzo fajna ;) przyznam że sama bym sie skusiła na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Thank you for some other fantastic post. The place else could anybody get that type of info in such a perfect method of
    writing? I've a presentation subsequent week, and I'm on the look for such info.


    Feel free tto surf to my homepage TOEIC Test ()

    OdpowiedzUsuń
  13. Can youu tell us more about this? I'd care to find out more details.


    Also visit my blog post - toeic online Course

    OdpowiedzUsuń
  14. This is very interesting, You're a very skilled blogger.
    I've joined your rss feed and look forward to
    seeking more of your fantastic post. Also, I've shared
    our web site in my social networks!

    my blog: TOEIC Reading []

    OdpowiedzUsuń
  15. Howdy just wanted too give you a quick heads up.
    The words in youir content seem to be running off the screen in Chrome.
    I'm noot sure if this iis a format issue or something
    to ddo with web browser compatibility but I thought
    I'd post to let you know. Thee layout look great though!
    Hope you geet the isssue solved soon. Cheers

    Feel free to surf too my homepage: Free TOEIC Test (ladysmithadventures.Com)

    OdpowiedzUsuń
  16. It's amazing in favor of me to have a website, which is valuable in favor of my know-how.

    thanks admin

    My homepage ดูดไขมันหน้าท้อง

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS