New Brand Caress woda perfumowana


Kolejny zapach o którym chcę wam dziś napisać to woda perfumowana Caress z Perfumerii niebieska.

Z zapachami bywa różnie każdy ma inny gust oraz inne wymagania co do nut zapachowych które mają się w nich przebijać. Ja uwielbiam słodkie owocowo - cukierkowe zapachy. Latem zazwyczaj wybieram perfumy owocowe bardziej świeże, natomiast jesienią i zimą mocniejsze słodsze np. waniliowe.





 

 Woda perfumowana Caress już po pierwszej aplikacji bardzo przypadła mi do gustu. Ponieważ przeplatają się przez nią słodkie cukierkowe nuty wymieszane z świeżością kwiatów. Woda dzięki połączeniu tych kompozycji zapachowych idealnie sprawdza się w chłodniejsze dni otulając ciepłą wońą. Zapach jest intensywny oraz trwały utrzymuje się na skórze przez wiele godzin. Ubrania skropione wodą pachną nawet przez kilka dni, za co duży plus gdyż bardzo cenię sobie trwałe zapachy.





 Woda znajduje się w szklanej buteleczce o pojemności 100ml. Opakowanie prezentuje się bardzo ładnie i estetycznie. Butelka zastała wykonana z grubego, cieniowanego szkła. Kolory flakonika przechodzą przez siebie od ciemnej czerwieni po jasną, przód zdobi srebrny napis z nazwą produktu. Zamykanie to srebrny, plastikowy korek, który dobrze zabezpiecza butelkę przed otwarciem.





New Brand Women Caress woda perfumowana 100ml spray

Nazwa kompozycji w dokładnym tłumaczeniu oznacza „pieszczotę”.
Twórcy nie pomylili się, zapach delikatnie i czule pieści nasze zmysły.

Wyczuwalna jest lekka słodycz przeplatająca się ze świeżymi akordami.
Całość jest zdecydowanie kwiatowa, ale nie przytłaczająca. Woda New Brand
Caress dedykowana jest dynamicznym i eleganckim kobietom żyjącym w dużych
metropoliach.

Informacje producenta




Woda toaletowa dostępna w Perfumerii niebieska

Zapraszam również na portal internetowy Udziewczyn.pl 

 

Komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dla mnie również była to nowość :)

      Usuń
  2. Nie słyszałam o nich ;) Ale myśle , ze zapach by mi sie spodobał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz słodkie nuty to na pewno :)

      Usuń
  3. Z opisu wynika że mamy podobny gust węchu więc mi zapach pewnie też przypadł by do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz słodkie zapach to tak :)

      Usuń
  4. szkoda że nie da się powąchac ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie jest najgorsze w recenzjach że nie można poczuć zapachu :)

      Usuń
  5. nie znam go, ale z chęcią bym powąchała i się przekonała czy mi się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tym zapachem. Jestem bardzo wrażliwa na wszelkie nowości więc nie wiem czy bym spróbowała :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również nie znam tego zapachu,ale z tego co piszesz na pewno jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodycz cukierków i świeżość kwiatów to ciekawa mieszanka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. opakowanie jest bardzo ciekawe-przykuwa wzrok

    OdpowiedzUsuń
  10. Super <3 ta buteleczka mnie urzekła <3 :) Jej zapach dla mnie nieznany lecz dzięki temu co zobaczyłam i wyczytałam ... to najpiękniejsza , przepiękny ... PIESZCZOSZKA <3 <3

    Teresa S. - pozdrawiam <3 Super Dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście nie znam tego zapachu ale flakonik cudny

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam zapachu, lecz fajnie byłoby go kiedyś wypróbować, jednakże z wyglądu buteleczki mam wrażenie dość obiecujących perfum.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS