W7 Fruity Lip Balm owocowe balsam do ust


Gdy na dworze robi się coraz wietrzniej i chłodniej nasze usta stają się szczególnie narażone na niekorzystne warunki atmosferyczne. Warto więc zadbać o ich odpowiednią ochronę. Jest to dobry okres by zaopatrzyć się np. w balsamy do ust które będą chronić i nawilżać. Dziś zaprezentuję wam takie balsamy firmy W7 pochodzące z Perfumerii Niebieska.






Balsamy do ust są ze mną praktycznie wszędzie o każdej porze dnia i roku. Skóra moich ust jest ciągle przesuszona, więc nawilżanie jest niezbędne.

Balsamy W7 idealnie nadają się do częstego nawilżania, gdyż posiadają bardzo lekką konsystencję której praktycznie wcale nie czuć na ustach. 

Po zastosowaniu usta są błyskawicznie nawilżone i odżywione. Przesuszone skórki znikają a skóra ust staje się gładka.

Produkt posiada twardą konsystencje, jednak przy kontakcie z ciepłą skórą staje się miękki, idealny do aplikacji.

Kosmetyk nie daje koloru na ustach, jedynie pozostawi błyszczącą taflę, która ładnie ożywia każdy makijaż.

Balsamy bardzo ładnie pachną słodkimi owocami. 



 Opakowanie balsamu to niewielki plastikowy słoiczek o pojemności 6g. Pudełeczko zostało solidnie wykonane, zakrętka dobrze trzyma się opakowania dzięki temu mamy pewność że produkt nie otworzy się nam w torebce. Każdy zapach ma inny kolor słoiczka, na wierzchu zakrętki znajduje się naklejka z nazwą oraz rysunkiem owoców jakimi pachną balsamy.



W7 Fruity Lip Balm - owocowy balsam do ust (w słoiczku)

Owocowe, nawilżające  balsamy do ust w kolorowych opakowaniach
przyciągających wzrok.

Dostępne zapachy: truskawka, winogrono, wiśnia, kiwi, marakuja

 Informacje producenta



Balsamy dostępne w Perfumerii Niebieska.

Zapraszam również na portal internetowy Udziewczyn.pl 

 


Komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. też właśnie wpadła mi w oko marakuja :D

      Usuń
  2. Wyglądają uroczo, zapachy też zapewne wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiedziałam,że w7 ma swojej ofercie takie balsamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego?! są w słoiczkach ;( Nie lubie... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosiłam w poście żeby nie spamować mi tego posta z konkursem.... jeśli masz ochotę zapraszam do wzięcia udziału :*

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wygladają, na takie słodziutkie, jednak ja nie przepadam za balsamami do ust które trzeba nabierać palcem ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. Przypominają mi balsamy z The Body Shop, ciekawe czy są równie doskonałe ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo ale fajne balsamiki, jeszcze ich nie miałam, pierwszy raz widzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Skusiłabym się na wiśniowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubię takiej formy aplikacji, mam długie paznokcie i ciężko mi tak wydobywać balsam, wolę jednak sztyfty

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie słodkie opakowania, zawartość pewnie równie pyszna ;)

    buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba skuszę się na wersję wiśniową :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam ich ale zainteresowałaś mnie nimi :) jak wykorzystam to co mam z pewnością po nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie to co widzę , to najpiękniejsze z przepięknych <3
    Gdybym je miała , to bym nimi siebie co dnia ich urokiem ... zapachem balsamowała :)
    Teresa S. - pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam wszelakie mazidła w słoiczkach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam z W7 błyszczyki i jestem zakochana <33 także pewnie i te balsamy by mi podeszły :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. akie balsamy w słoiczkach najlepsze są do stosowania w domu...bo na ulicy to mało higieniczne palcami;) u mnie leżą w domu;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Balsamy świetne dla mnie truskawka kojarzy mi się ten sloiczek z wanna i pachnąca kąpielą

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam owocowe balsamy do ust! Z miłą chęcią wypróbuje i te.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS