Balsam pod prysznic Eveline


Witam Was po krótkiej przerwie która spowodowana była całkowitym brakiem weny do pisania. Postanowiłam dać sobie trochę czasu by zatęsknić za blogiem i tak też się stało więc wracam do was z nowymi pomysłami i energią do dalszego pisania.






Wielokrotnie przymierzałam się do zakupu tego typu produktu jednak zdrowy rozsądek przeważał i poświęcałam się zużywaniu zapasów balsamów i żeli. Jakiś czas temu wpadł mi w ręce balsam pod prysznic Eveline co mnie ucieszyło gdyż bardzo chciałam przetestować możliwości takiego specyfiku. Jest to mój pierwszy balsam pod prysznic więc nie mam porównania z innymi ale krótko mówiąc jestem na tak. Zaraz po nałożeniu balsamu urzekł mnie jego piękny słodki zapach który utrzymuje się przez kilka godzin na mojej skórze. Konsystencja kosmetyku jest średnio gęsta, bez problemu rozprowadza się i nie ścieka. Po zastosowaniu na skórze pozostaje uczucie nawilżenia oraz odżywienia. Balsam tworzy delikatną powłokę która szybko się wchłania. Niestety kosmetyk jest mało wydajny.




Balsam znajduje się w sporej plastikowej butli o pojemności 350 ml. Opakowanie jest białe znajdują się na nim dwie etykiet z ważnymi informacjami dotyczącymi produktu. Do aplikacji przeznaczona jest pompka, dzięki której bez problemu możemy wydobyć odpowiednią ilość produktu do użycia. Pompka działa bez zarzutu nie zacina się niestety istnieje jeden minus bardzo trudno wydobyć resztki kosmetyku ja musiałam ją odkręci aby wylać basma znajdujący się na dnie.



Kosmetyk testowałam za pośrednictwem portalu Udziewczyn.pl 



Komentarze:

  1. Szkoda ,że jest tak mało wydajny ale chętnie przetestuje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety muszą być jakieś minusy :)

      Usuń
  2. jakoś takie wersje mnie nie kuszą

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę w koncu wypróbować jakiś balsam pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aktualnie również go używam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam ;) U nas wcale ich nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam i tez całkiem lubiłam, ale fakt, ze mnie rownież wkurzylo to, ze nie mogłam całego produktu zuzyc przez pokoje : (

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze u siebie takiego cudaka.

    OdpowiedzUsuń
  8. generalnie zauważyłam, że balsamy pod prysznic są mało wydajne:( eveline jeszcze nie miałąm, ale używałam nivei i aa i generalnie to fajne rozwiązanie, a jednak efekt nawilżenia nie utrzymywał się tak długo jak bym chciała:/

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety te kosmetyki mają za dużo wypełniaczy jak dla mnie , ale prezentują się ładnie.

    Również lubimy świeczki ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie balsamy pod prysznic :) Jak na razie miałam tylko te z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam ten balsam i zużycie go zajęło mi rok, używałam tylko wtedy gdy po kąpieli wiedziałam, że nie będę się balsamować tradycyjnym

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam , lecz widząc jego piękno , to wiem, że zakupię , moim zdaniem to Extra <3

    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ten balsamik ale nie byłam z niego specjalnie zadowolona.Za krótko jest w kontakcie ze skóra aby ja nawilżyć i odżywić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiałam się nad nim wielokrotnie podczas zakupów, ale nigdy nie kupiłam. Jakoś nie żałuję, wolę tradycyjne balsamy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedziałam że Eveline ma balsam pod prysznic... Próbowałam ten z Nivea i muszę przyznać że wolę smarować się normalnie po prysznicu :) Balsam czy masło nakładam tylko wieczorem :)
    Kilka dni temu założyłam nowego bloga, zapraszam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny Extra <3 widząc pochwały zainteresuję się :)
    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS