Jak malować - podkreślać brwi


Odpowiednio zaakcentowane brwi nadają charakteru całej naszej twarzy. Dlatego też każda kobieta powinna pamiętać o regulacji oraz ich podkreślaniu w codziennym makijażu. Na rynku mamy dostęp do wielu produktów przeznaczonych do stylizacji brwi w związku z tym na pewno każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie.

 


Regulacja brwi

 __________

Regulacja to bardzo istotna sprawa gdyż tylko ona jest podstawą pięknie podkreślonych brwi. Aby brwi były dobrze wyregulowane musimy się do tego odpowiednio przygotować. Podstawową sprawą jest wyznaczenie jaką długość oraz kształt powinny mieć twoje brwi. Do tego przydatny będzie np. trzonek długiego pędzelka, wykonanie:

* Przyłóż pędzelek do skrzydełka nosa i wewnętrznego kącika oka. Na tej linii brew powinna mięć początek.

* Tam gdzie pędzelek przechodzi przez środek oka (patrzącego na wprost) wpada szczyt brwi

* Koniec idealnej brwi znajduje się na przedłużeniu linii łączącej bok nosa z zewnętrznym kącikiem oka.

Gdy mamy precyzyjnie określony początek, uniesienie oraz koniec przechodzimy do regulacji pęsetą. Pamiętajmy jednak by nasze brwi nie były zbyt cieknie gdyż nie wygląda to zbyt atrakcyjnie a takie nadmierne wyrywanie może mieć nieodwracalne skutki.

 



Akcesoria przydatne przy stylizacja brwi

________________________________________

*Pęseta

Najpopularniejszy i najczęsciej używany przyżąd do wyrywania brwi. Pęseta umożliwia precyzyjne regulowanie oraz systematyczne pozbywanie się niechcianych włosków. 

 

*Pędzle

Idealnie nadają się do nadawania kształtu oraz wypełniania.  Tutaj najlepiej sprawdzają się płaskie, lekko ścięte pędzle z włosia naturalnego. Taki pędzel pomaga nam w wypełnieniu oraz namalowani kreski czy granic przejścia .

 

*Szczoteczka

Umożliwia nam precyzyjne wyczesanie brwi oraz nadanie odpowiedniego kształtu. Po wypełnieniu żelem bądź cieniem dobrze jest przeczesać brwi, dzięki temu usuniemy z nich nadmiar produktu a ich rysy staną się bardziej miękkie i łagodne.



Kosmetyki do stylizacji brwi

___________________ 

*cienie 

rozprowadzając cień na brwiach uzyskamy efekt subtelnego przyciemnienia. Przy wyborze cienia do brwi warto pamiętać by nie był zbyt mocno kontrastujący z naszym kolorem włosów.

 

*żele

to produkt który nie tylko nadaje kolor, ale również służą jako żel modelujący i utrwalający kształt naszych brwi. Osoby posiadające niesforne włoski bez problemu mogą je ujarzmić tym produktem.

 

*kredki

kredka podkreśla kolor i zarysy. Doskonale nadaje się też do korekty kształtu. Wystarczy dorysować krótkie kreski między włoskami, by je zagęścić lub lekko przedłużyć.


Komentarze:

  1. Mam wiele produktów do brwi, ale na razie najlepiej mi się sprawuje kredka z Catrice i tusz do brwi z WIBO :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie szukam gdzie mogę kupić szczoteczkę do wyczesywania brwi, bo u mnie szczoteczka od tuszu się nie sprawdza :)
    ja używam aqua brow i nakładam pędzlem hakuro h85 :) i mam jeszcze ołówek na bazie wosku z inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio uwielbiam zestaw z Pierre rene do brwi :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś używałam korektorów do brwi, potem kredek, a teraz trzymam się cieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się zaprzyjaźniam z cieniami, bo są chyba dla mnie najłatwiejsze w zastosowaniu. Choć i tak perfekcyjna nie będę.... moje brwi kończą się wcześniej niż powinny, zupełnie naturalnie. Namalowana kreska wygląda jeszcze gorzej niż brak brwi, więc sobie je w spokoju zostawiam :)

      Usuń
    2. Tak cienie zdecydowanie sprawdzają się najlepiej :)

      Usuń
  5. U mnie tylko i wyłącznie kredka z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super <3 tak się naczytałam i chwalę , gdyż tak perfekcyjnie nie malowałam :)
    Teresa Soroka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam brązowy cień, nakładam go skośnym pędzelkiem (żeby wyrysował precyzyjną linię, utwardzam go kilka dni wcześniej płynem Duraline). Pod brwiami rozcieram małym pędzelkiem języczkowym białą kredkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam cieni do brwi Catrice i jestem z nich zadowolona. Nie przepadam za kredkami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomogłaś mi tym postem. Jesteś wielka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że moje rady mogą przydać się komuś :)

      Usuń
  10. Regulacja to najwazniejsza sprawa! Niektorym pasują takie grubsze brwi, ważne by pod łukiem nie rosły włoski gdzie chcą ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. do brwi używam zwykłych matowych cieni, najważniejszy jest chyba odpowiedni pędzelek i pęseta aby były dobrze wyregulowane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ważne jest odpowiednie wyregulowania :)

      Usuń
  12. bardzo mi sie podoba to w jaki sposób prowadzisz bloga, ma to coś w sobie :)
    Pomóżmy sobie nawzajem i wspólnie zaobserwujmy nasze blogi, odezwij się:)


    LUCY DOES IT BETTER

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli ci się podoba mój blog to obserwuj ;)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Cieszę się że mogę się przydać :)

      Usuń
  14. U mnie najczęściej teraz kredka Essence;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja korzystam tylko i wyłącznie z żelu marki Catrice i jestem mega zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS