Świeże kwiaty najwspanialsza dekoracja mojego mieszkania


Nareszcie mamy wiosnę która z dnia na dzień coraz bardziej budzi się do życia. Maj to mój ulubiony miesiąc, kocham go przede wszystkim za to że kwitnie dosłownie wszystko kwiaty, krzewy, drzewa jest pięknie. Gdy przychodzi wiosna mamy dostęp do świeżych kwiatów dosłownie na każdym kroku dlatego też powinniśmy z tego korzystać, gdyż są one najpiękniejszą dekoracją jaką możemy przyozdobić nasz dom czy mieszkanie. Zimą najczęściej goszczą u mnie róże oraz tulipany natomiast wiosną w moich czterech kątach królują polne kwiaty oraz te z ogrodu. W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam kwiatowe migawki z mojego mieszkania.











Komentarze:

  1. Ile u Ciebie różnych kolorów, form i gatunków. Świeże kwiaty wyglądają pięknie,a jak cudnie mieszkanie od nich pachnie! Aż nie chce się wychodzić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widząc je i ich cudowne kolory to serduszko drga ... <3 ... <3 a co dopiero w domu je mieć :)
    Teresa Soroka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez kocham nad życie - najlepiej ciemno fioletowy i bordowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze z utęsknieniem czekam aż się pojawi :)

      Usuń
  4. O tak świeże kwiaty zawsze robią wrażenie i przepiękmnie się prezentują w domowym zaciszu

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zapach świeżych kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak kolorowo :) kocham bez bezgranicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kwiaty :) Te są przepiękne !

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny bez! Śliczne fotki.

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiście piękne kwiaty! :) Ja maja nie lubię, ze względu na to, że jestem alergiczką i niestety :( wszystko na mnie źle działa. Kicham, prycham, drapie się i już się tak jakbym była chora. z Resztą, cały czas tak mam, jak zaczyna się sezon wiosenno/letni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety alergia na wiosnę jest szczególnie dokuczliwa :)

      Usuń
  10. masz talent, każda dekoracja jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tulipany i róże :) wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda wspaniale ożywiają mieszkanie :)

      Usuń
  12. Uwielbiam bez <3 mam bardzo miłe wspomnienia z tymi kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma to jak świeże kwiaty :) Ja stawiam na niezapominajki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. KOCHAM BEZ. Jak tylko kwitnie to dosłownie non stop wącham ... Gdybym znalazła perfumy o zapachu bzu to byłabym chyba najszczęśliwszą kobietą na świecie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak świeże kwiaty to idealny dodatek domu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. i ja uwielbiam kwiatki w wazonikach jak są :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS