Naturalne czarne mydło Savon noir - rękawica Kessa


Dziś zapraszam na recenzję pewnego niezawodnego duetu, który stała się niezbędnikiem w mojej pielęgnacji. Mowa będzie o czarnym mydle oraz rękawicy do jego aplikacji. Czarne mydło już od dłuższego czasu było na mojej liście kosmetyków które chciała bym wypróbować aż w końcu trafiło w moje ręce, uwiodło mnie i zostaje ze mną na dłużej.




Mydło posiada gęstą, płynną formę w zielono brązowym kolorze. Konsystencja jest ciągnąca i lepka, jednak to nie utrudnia aplikacji gdyż przy kontakcie z wodą kosmetyk delikatnie się pieni oraz gładko rozprowadza na skórze. Nie ma również problemu ze spłukiwaniem wystarczy odrobina wody by całkowicie oczyścić twarz z mydła. Produkt posiada specyficzny zapach, niestety nie przypadł mi zbytnio do gustu, po czasie ulatnia się i jest niewyczuwalny. Mydło idealnie oczyszcza skórę z wszelkich zanieczyszczeń. Po zastosowaniu skóra jest gładka, bardzo przyjemna w dotyku. Kondycja skóry jest w znacznie lepszej formie znacznie rzadziej pojawiają się na niej pory oraz wypryski. 

Kosmetyk najlepiej sprawdza się w duecie z rękawicą do masażu i peelingu Kessa. Rękawica pomaga w dogłębnym oczyszczaniu skóry z martwego naskórka.



Produkt posiada plastikowe półprzeźroczyste opakowanie o pojemności 180g. Zamykanie to również plastikowa nakrętka. Opakowanie jest bardzo minimalistyczne i delikatnie. Na etykiecie znajdują się wszystkie ważne informacje dotyczące produktu.

INCI: aqua (water), potassium olivate, glycerin, parfum*, potassium laurelate, sodium benzoate, potasium sorbate, potassium hydroxide, citric acid, limonene



Produkty dostępne w sklepie internetowym Blisko Natury  

mydło dostaniecie  TU rękawica TU

 

Komentarze:

  1. Rękawicę mam, ale używam jej bez czarnego mydła. Jego jeszcze nie próbowałam. Niemniej jednak z samej rękawicy też jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rękawica idealnie dopełnia walory mydła :)

      Usuń
  2. Wiele blogerek chwali sobie te mydła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak u mnie by się spisało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  4. lubię takie naturalne mydełka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wolę takie bardziej od tych w kostce :)

      Usuń
  5. Ostatnio też mam przyjemność stosować czarne mydło i przyznam, że pokochałam je od pierwszego użycia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam wiele pochlebnych opinii na temat różnych czarnych mydeł, ale dama nie używałam.

      Usuń
    2. To polecam damie bo warto :)

      Usuń
  6. Chwalę ... coś dla mnie :)
    Teresa Soroka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jest to produkt dostosowany do każdego rodzaju cery :)

      Usuń
  7. Ciekawe...czy można używać go zamiast peelingu do ciała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydło oczyszcza skórę tak jak peeling enzymatyczny

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS