Ulubieńcy pielęgnacja czerwiec


Pogoda wspaniale nam dopisuje, lato w pełni więc należ korzystać z tego pełnymi garściami. Podczas tak pięknych dni ciężko zmotywować się jakiejkolwiek pracy.

 Dziś przygotowałam dla was kolejną część ulubieńców z ubiegłego miesiąca. Teraz kilka słów na temat moich ulubionych ostatnio kosmetyków do pielęgnacji.

 



 


Dermedic kremowyel żel oczyszczający

________________________

 Kosmetyk posiada gęsta treściwą konsystęcję w białym kolorze. Zapach produkt jest bardzo przyjemny, świeży pachnie podobnie jak większość kosmetyków Dermedic. Żel jest bardzo delikty więc osoby z wrażliwą cerą śmiało i bez obaw mogą po niego sięgać. Produkt bardzo dobrze oczyszcza oraz odświeża skórę, radzi sobie również dobrze  z  usuwaniem makijażu. Żel nie podrażnia skóry ani oczu, nie powoduje ściągnięcia skóry. Po zastosowaniu skóra jest świetnie oczyszczona oraz nawilżona.

Opakowanie jest praktyczne i wygodne w użyciu. Plastikowa tuba jest bardzo duża zawiera aż 200 ml produktu. 




Pat&Rub rozświetlający olejek

_____________________________


Olejek ma płynną oleistą konsystencję w kolorze złotym z maleńkimi połyskującymi drobinkami. Zapach kosmetyku jest bardzo przyjemny, delikatny, kwiatowy.
Produkt wspaniale nawilża, rozświetla dając piękny kolor delikatnej opalenizny. Drobinki są maleńkie pięknie połyskują w każdym świetle. Dzięki temu produktowi będziemy wyglądać olśniewająco na każdej imprezie oraz w świetle słonecznym.
Po zastosowaniu skóra jest świetnie nawilżona, olejek doskonale się wchłania nie tworzy tłustej powłoki.
Kosmetyk znajduje się w szklanej przeźroczystej butelce o pojemności 100 ml. Butelka zamykana jest plastikową nakrętką. Do aplikacji produktu przeznaczony jest stoper znajdujący się na wierzchu szyjki, który umożliwia dozowanie odpowiedniej ilości kosmetyku, potrzebnej nam do użycia.



Olejek łopianowy z czerwoną papryką - pobudzający wzrost włosów

_____________________________________________________


 Zacznę od najważniejszej informacji, olejek nie obciąża włosów i nie powoduje ich nadmiernego przetłuszczania się. Wręcz przeciwnie włosy są, dłużej świeże a łojotok jest znacznie zniwelowany. Olejek stosuję dwa razy w tygodniu, zawsze staram się nakładać go, na godzinę przed myciem głowy. Produkt, dokładnie wcieram w skórę u nasady włosów. Do zmycia olejku używam szamponu oczyszczającego, włosy myję dwa razy by je dokładnie oczyścić.
Jeżeli chodzi o efekty jakie zauważyłam, to włosy mniej wypadają, szybciej rosną a co najważniejsze wyrasta sporo nowych. Włosy wyglądają zdrowo, nabierają pięknego połysku.
Produkt znajduje się w plastikowej, ciemno brązowej butelce o pojemności 100 ml. Opakowanie jest półprzeźroczyste, przyciemniane dzięki temu, olejek jest dobrze chroniony przed światłem, a my możemy swobodnie obserwować poziom jego zużycia.



 AHAVA peeling do twarzy z błotem Morza Martwego

___________________________________________

Kosmetyk ma gęstą konsystęcję w kremowym kolorze. Produkt posiada w swej strukturze bardzo niewielkie drobinki które doskonale oczyszczają skórę. Zapach jest praktycznie niewyczuwalny, za co duży plus. Peeling jest świetnym zdzierakiem więc osoby szukające produktu do intensywnego oczyszczania będą zadowolone. Po zastosowaniu skóra staje się gładka czysta oraz dobrze nawilżona.

Opakowanie to miękka plastikowa tubka o pojemności 100 ml. Produkt zamykany jest na zatrzask. Do aplikacji przeznaczony jest dozownik z dziurką.




Olejek podtrzymujący opaleniznę Mythos

________________________ 

 

Jak wcześniej wspomniał olejek doskonale sprawdzał się latem, jako przyspieszacz opalania, dając w bardzo krótkim czasie piękną rumianą skórę. Po opalaniu skóra nie jest przesuszona, kosmetyk powoduje iż pozostaje gładka i rozświetlona.
Dzięki zawartość w składzie marchwi i orzecha kosmetyk idealnie, podtrzymuje opaleniznę, co jest idealne zwłaszcza teraz gdy nie chcemy w szybkim czasie jej utracić.
Produkt dobrze się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy lecz dobrze nawilżoną skórę.
Olejek posiada bardzo przyjemny delikatny słodko - cukierkowy zapach. Uwielbiam takie nuty, dzięki temu kosmetyk podwójnie miło mi się stosuje.
Produkt posiada rzadką oleistą konsystencję w bezbarwnym kolorze.
Olejek znajduje się w plastikowej butelce o pojemności 200 ml. Opakowanie jest przyciemniane, dzięki temu kosmetyk chroniony jest przed promieniowaniem. Do aplikacji służy nam dozownik, spryskiwacz. Muszę przyznać że nie jest to zbyt wygodne, gdyż trudno wydobyć odpowiednią ilość a przy, spryskiwaniu olejek jest wszędzie.

 


Komentarze:

  1. super post :P
    Olejek podtrzymujący opaleniznę Mythos wygląda super może się skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam nic, ale już od dawna mam ochotę spróbować tego olejku łopianowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki marki Mythos, polecam maski do włosów

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zaczęłam testować ten olejek z papryczką i strasznie zaczęły mi się włosy przetłuszczać :/ teraz nie wiem, czy to wina upałów, czy olejku :P Do tej pory stosowałam wersję ze skrzypem polnym i nie było żadnych problemów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ten żel do mycia z dermedic, syndet też jest super.

    OdpowiedzUsuń
  6. ten oleje z drobinkami miałam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie miałam żadnego z nich, chyba muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olejek z papryczką jest dość popularny, ale ja jakoś nie mogę się przekonać do wcierania go w skalp. Za to produkt Mythos chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Żel oczyszczający z Dermedic wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post i ładne zdjecia ;)
    http://youngelo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze nie miałam żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam olejek łopianowy ale ten bez papryki i u mnie nie zrobił absolutnie nic:/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mythos i P&R bardzo mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten krem-żel z Dermedic i zdziwiłam się bardzo, bo czasem szczypią mnie oczy po jego użyciu. Nie wiem jaki składnik może za to odpowiadać. Inne produkty tej marki których używałam sprawdziły się u mnie bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  15. kiedy wyniki konkursu? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zaciekawiłaś mnie tym olejkiem Mythos :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS