CD Happy Deo pomarańczowa terapia



Przedwiośnie to dla mnie najgorszy okres w roku. Bardzo nie lubię gdy jest szaro ponuro i chłodno na dworze gdyż moje samopoczucie jest okropne. Staram się jakoś przetrwać ten czas, otaczając dom kolorowymi kwiatami oraz świeżymi zapachami które dają mi chociaż namiastkę słonecznej wiosny. Niedawno odkryłam kosmetyki które idealnie sprawdzają się u mnie właśnie teraz, gdyż posiadają wspaniały cytrusowy zapach który idealnie pobudza i dodaje energii do działania.  

 

Przyznam szczerze iż głównym powodem dla którego zdecydowałam się by przetestować te produkty jest ich skład. Bardzo istotne jest dla mnie to że nie znajdziemy w nich parabenów, silikonów, barwników oraz składników pochodzenia zwierzęcego. Staram się świadomie dobierać produkty które towarzyszą mi w codziennej pielęgnacji, dlatego też najczęściej wybieram produkty naturalne. Stosując tego typu kosmetyki wiem iż moja wrażliwa skóra jest dobrze chroniona a przy tym nie jest narażona na podrażnienia czy alergie.




 Antyperspiranty niezwykle urzekł mnie swym przepięknym pomarańczowym zapachem. Jednak nie jest to aromat typowo czysto pomarańczowy, wyczuwam w nim również świeżość wody oraz powietrza po burzy. Jeżeli chodzi o mnie to idealna mieszanka, która działa na mnie odprężająco a zarazem napędza mnie do działania. Rano sprawdzają się najlepiej gdyż, zapach pomaga mi się rozbudzić. 

Jeżeli chodzi o działanie nie mam żadnych zastrzeżeń. Produkt bardzo szybko się wchłania, nie podrażnia. Antyperspiranty doskonale chronią przez wiele godzin. Zapach utrzymuje się długo. Dużym plusem jest również to iż nie brudzą ubrań, bez obaw możemy nosić białą jak również czarną odzież.

Opakowania dostępne są w dwóch wersjach, kulka oraz spraj.  




Więcej informacji na temat kosmetyków znajdziecie na stronie CD-koerperpflege


Komentarze:

  1. Wydaja sie super :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te dezodoranty :) Lubię ich zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te zapachy i bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz je widze na oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj zapach mnie bardzo ciekawi, :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze niczego z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w sumie to bym je na sobie i sprawdziła bo te drogeryjne już mnie znudziły

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam firmy, ale lubię owocowe zapachy.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS