Gadżety kobiety akcesoria cz.1


Dziś chciała bym zaprezentować wam kilka gadżetów bez których nie wyobrażam sobie zawartości mojej torebki. Jest to parę drobiazgów które bardzo ułatwiają organizację oraz pracę. Oczywiście jest wiele innych przedmiotów które są niezwykle pomocne w codziennym życiu, jednak te stanowczo zajmują pierwsze miejsca w rankingu. Myślę że w kolejnych postach przedstawie wam moje ulubione gadżety z różnych kategorii.





 Telefon + etui etuo.pl

_________

 zdecydowanie telefon jest najważniejszym przedmiotem bez którego raczej nie wychodzimy z domu. Pełni on wiele ważnych funkcji od tej najważniejszej jaką jest komunikacja po notatnik, aparat, zegarek czy urządzenie do przeglądania internetu. 

 Dla mnie bardzo ważne jest to by telefon był odpowiedni chroniony, przed zarysowaniami w torbie bądź kieszeni oraz upadkami na podłoże.  Dlatego też zawsze staram by mój telefon był oprawiony w solidne etui. Zależy mi również by prezentowało się ono jak najbardziej oryginalnie i estetycznie. 

Jeżeli chodzi o moje etui, jestem bardzo zadowolona gdyż jest niezwykle solidne i wytrzymałe. Szata graficzna jest również piękna, stanowi wspaniałą ozdobę. Jeżeli szukacie oryginalnego etui to na pewno znajdziecie coś dla siebie na tej stronie etuo.pl

 



 Kalendarz z notatnikiem

__________________

myślę że nie ma takiej osoby która obyła by się bez tego przedmiotu. Kalendarz pomaga zaplanować mi każdy dzień tygodnia bez obaw że coś przeoczę. Jest miejscem w którym zapisuję wszystkie ważne myśli oraz sprawy które muszę pilnie załatwić. Dzięki niemu mogę spokojnie i pokolei załatwiać wszystkie sprawy jakie sobie wyznaczyłam.

Posiadam kilka wersji kalendarzy jednak najbardziej lubię ten który możecie zobaczyć na zdjęciu. Jest on niewielki i poręczny mieści się nawet w maleńkiej torebce. Wewnątrz mogę umieścić długopis, karteczki można wyrywać co jest plusem gdyż niepotrzebne nie zajmują miejsca. Świetnym rozwiązaniem jest również gumka która chroni przed otwarciem oraz rozsypaniem np. wizytówek które tam umieszczam.

Kalendarz pochodzi z gazety Twój Styl niestety nie jest już dostępny.

 




Słuchawki

_______

słuchawki są bardzo praktycznym przedmiotem gdyż potrzebuję ich praktycznie wszędzie, zarówno w domu jak i poza nim. Uwielbiam muzykę, jednak w  domu gdy nie jestem sama muszę również używać słuchawek, gdyż nie chcę innym przeszkadzać. Natomiast gdy wychodzę, również lubię gdy muzyka mi towarzyszy więc słuchawki są cały czas ze mną. Niestety nie lubię tych malutkich gdyż bardzo mi przeszkadzają i czuję dyskomfort podczas ich noszenia, dlatego staram się wybierać te większe z opaska, są dla mnie najwygodniejsze i również prezentują się świetnie.



Komentarze:

  1. takie słuchawki to nawet ja bym przygarnął :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To etui na telefon jest przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te motywy kwiatowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią odwiedzę tą stronę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez sluchawek sie nie ruszam hehe :)

    klaudiaandmylife.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS