Balsam nawadniający skórę Dermedic


Dziś zapraszam na kolejną recenzję kosmetyku firmy Dermedic. Tym razem mowa będzie o balsamie nawadniający, przeznaczonym do suchej skóry. Zawsze z wielką ciekawością sięgam po produkty nawadniające, by sprawdzić czy rzeczywiście nawadniają skórę czy też dają tylko chwilowy efekt.  





Produkt posiada delikatną konsystencję w kolorze białym. Zapach bardzo delikatny lekko kwiatowy, balsam pachnie podobnie jak inne kosmetyki tej firmy.

 Kosmetyk bardzo szybko się wchłania nie pozostawia tłustej warstwy. Po użyciu skóra jest dobrze ujędrniona i odżywiona. Poziom nawilżenia znacznie wzrasta i utrzymuje się bardzo długo, skóra jest dogłębnie nawilżona, co czuć przez cały dzień.

 Produkt idealnie sprawdza się po kąpieli dając ukojenie ściągniętej i piekącej skórze. Balsam doskonale likwiduje suche skórki, dobrze wygładza i odświeża skórę. Po zastosowaniu nie musimy obawiać się że pobrudzimy odzież, tego problemu niema gdyż balsam błyskawicznie się wchłania.





Balsam znajduje się w miękkiej tubie o pojemności 200g. Opakowanie bardzo przypomina krem do rąk, gdyż różni się tylko wielkością. Zamykanie twarde, plastikowe na zatrzask. Tuba jest biała zdobią ją subtelne napisy w kolorze czarnym oraz niebieskim.





 Zalecany do bardzo intensywnego nawilżania skóry wrażliwej, suchej i odwodnionej.

 

Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy, Mocznik, Gliceryna, Masło Shea, Proteiny owsa

  • Wielogodzinna ulga dla wysuszonej i napiętej skóry

  • Doskonały do pielęgnacji rąk i stóp

  • Do codziennego stosowania

  • Nie tłuści odzieży

  • Hypoalergiczny

 

Informacje producenta





Więcej informacji na temat produktu znajdziecie na stronie Dermedic *KLIK*


Komentarze:

  1. Jesli faktycznie ukoi skórę to muszę go zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkt godny uwagi. Jeśli koi oraz nawilża skórę, chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry kosmetyk, nigdy nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna recenzja. Mnie by się taki przydał. Jak skończę używać mojego, to może kupię ten :).

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku! tyle o nim słyszałam - a teraz to już musze go mieć :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo dobrego słyszałam o tym balsamie. Myślę, że jest to balsam dla osób, które naprawdę mają suchą skórę, czyli dla takich jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nic z tej firmy, ale z tego co obiło mi się o uszy, to warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I have been browsing online more than 4 hours today, yet I never found any interesting article like yours.
    It is pretty worth enough for me. In my opinion, if all web owners and bloggers made good content as you did, the web will be much
    more useful than ever before.

    Also visit my blog :: cartier love bracelet price 2014

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla siostry bede musiała kupic ! : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest super, miałam kiedyś z pudełka Shiny Box :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pokochałam ich serum więc kto wie czy nie skusze się na kolejne ich produkty, np. ten balsam.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS