Greenes poduszki w gwiazdki - łuska gryki


Poduchy to coś co uwielbiam w moim mieszkaniu, w każdym pokoju mają swoje miejsce. Ponieważ idealnie ocieplają wnętrza oraz sprawiają że stają się miłe i przytulne.

Poduszki Greenes nie tylko pełną funkcję dekoracji ale również są naturalne i zdrowe, co jest bardzo istotne.





Poduchy pełnią u mnie nie tylko funkcję dekoracyjną ale przedewszystkim idealnie sprawdzają się jako poduszki do spania. Dzięki temu iż dobrze dopasowuje się do kształtów ciała, sen jest bardzo przyjemny. Produkt daje idealne podparcie dla głowy dlatego gdy śpię na tej poduszce, budzę się wypoczęta bez bólu mięśni.

Wypełnienie to łuski gryki, które znajdują się w poszewce zapinanej rzepem.

Poszewki zostały wykonane z bardzo miłej i delikatnej dla skóry bawełny, zapinanie to zamek błyskawiczny. Poduchy mamy do wyboru w trzech modnych kolorach

szary, czerwony, granatowy

Oferta sklepu jest bardzo bogata w różne wzory i kolory poszewek, więc myślę iż każdy znajdzie coś dla siebie.



Łatwo dopasowuję się do ciała użytkownika. Nie stwarza stałych nacisków na poszczególne części ciała, bezpośrednio stykające się z powierzchnią, co w naturalny sposób zapobiega odleżyną i odparzeniom. Antyalergiczna, zapobiega poceniu się.

Poduszka wypełniona 100% łuską gryki.

Wymiary 40/40

Waga ok/ 1,7 kg

Informacje producenta


 

Poduchy dostępne w sklepie internetowym Greenes *KLIK*



Komentarze:

  1. Idealne dla mnie, bo mi na każdej poduszce jest niewygodnie : c

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne, zwłaszcza czerwona i granatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne,ja należę do tych osób,które musza mieć dużo poduszek zarówno na kanapie w salonie jak i w sypialni.Jakieś dziwne upodobanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądają ;) na gwiazdkę dobre ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie zawsze musi być pełno poduszek :D
    A te są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem jakby mi się na takiej poduszce spało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello would you mind letting me kno which hosting company you're
    utilizing? I've loaded your blog in 3 completely different internet browsers and I must say this blog loads
    a lot faster then most. Can you suggest a
    good internet hosting provider at a reasonable price?
    Kudos, I appreciate it!

    Here is my homepage ... Ask.fm hack

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie poduszek również pełno w domu,a wszystko to za sprawą teściowej, która w wolnej chwili je robi w pracy i tak mam caaaaaałą kanapę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi my loved one! I wish to say that this post is amazing, great written and
    come with approximately all important infos.
    I'd like to peer more posts like this .

    Here is my web blog - flashcard cho be

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy produkt, trochę chyba "działaniem" przypomina te z koziej / owczej wełny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nawet nie są takie drogie jak myślałam :D i fajne wzory proponują w sklepie ;) ja uwielbiam wszelakie poduchy bo często mi sie przydają :) z racji tego, że ciągle mnie plecy bolą albo kark muszę miec je podłożone ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, kocham poduszki :) dodają uroku każdemu wnętrzu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Na moim blogu rozpoczął się konkurs, w którym do wygrania są buty Ugg Australia. Zapraszam do wzięcia udziału! :) Ściskam.

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS