Dermedic serum nawadniające hydrain hialuro


Zarówno moja skóra jak i ja z utęsknieniem czekamy na wiosnę, zmienna pogoda bardzo niekorzystnie wpływa na moją cerę. Nawilżanie to podstawa w związku z tym bardzo chętnie sięgam po tego typu kosmetyki. Świetnym rozwiązaniem stało się dla mnie serum nawadniające Dermedic



 

Kosmetyk posiada rzadką lejącą konsystencję w białym kolorze. Serum pachnie bardzo delikatnie jest to charakterystyczna woń dla wszystkich kosmetyków Dermedic, zapach jest ulotny. Dzięki bardzo lekkiej konsystencji produkt bardzo szybko się wchłania nie pozostawia po sobie tłustej lub lepkiej powłoki. Świetnie nadaje się jako baza pod makijaż, wyrównuje skórę co znacznie poprania jej wygląd a dzieki temu makijaż wygląda idealnie. Już po pierwszym zastosowaniu widać efekty skóra staje się bardziej wygładzona. Serum bardzo dobrze nawilża oraz odżywia przesuszoną skórę, likwiduje łuszczące się skórki. Produkt nie podrażnia wrażliwej skóry jest idealne również dla wrażliwców.



Serum otrzymujemy opakowane papierowym kartonikiem, który dobrze chroni kosmetyk przed uszkodzeniem. Produkt znajduje się w szklanej, niebieskiej butelce, która jest półprzeźroczysta dzięki temu możemy swobodnie obserwować poziom zużycia. Do aplikacji służy szklana pipeta zakończona gumową końcówką. Lubię taką formę aplikacji, gdyż jest bardzo wygodna.



Więcej informacji na temat produktu znajdziecie na stronie Dermedic

 

Komentarze:

  1. Same pozytywy czytam na jego temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie

    http://iamemilias.tumblr.com - zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę sama wypróbować to serum :) Zażyczyłam sobie na urodziny, ale akurat go nie było w SuperPharm :P Więc teraz sama musze sobie je kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ono faktycznie nawadnia. A moja cera go kocha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię to serum, miałam je jakiś czas temu i świetnie się u mnie spisywało ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo pozytywów o nim słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem ciekawy produkt.
    Właśnie jestem wrażliwcem, więc może sie na niego skuszę

    OdpowiedzUsuń
  8. Eve Milenna - słyszałam, że ten kosmetyk jest super ps, ciekawe bardzo ze nadaje się jako baza hmm bo ja używam baz pod podkłady i bardzo jestem zadowolona z takiego makijażu hmm bardzo zachęcające i bardzo fajna forma aplikacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. moja cera bardzo wražliwa jest kosmetyk będzie dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię kosmetyki w takiej formie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mojej przesuszonej skóry to rarytas <3
    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam serum na rozszerzone pory i bardzo je lubię. 'Wiosna, wiosna ach to Ty...' ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejna nowość jak dla mnie która do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dużo dobrego czytałam o tym serum, na tyle dużo, że chcę je wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS