NYX kosmetyki kolorowe


Dziś u mnie kosmetyki NYX w kolejnej odsłonie tym razem będzie mowa o kilku produktach do makijażu oczu oraz ust. Jakiś czas temu prezentowałam moje ulubione produkt do makijażu twarzy o których mogliście przeczytać TU.  Jeżeli jesteście ciekawi czy i te produkty równie dobrze sprawdziły się u mnie zapraszam dalej. 





NYX baza pod cienie do powiek

_______________________

jest to mój kosmetyk do zadań specjalnych. Bazę zazwyczaj stosuję na większe wyjścia, kiedy zależ mi by makijaż prezentowała się przez cały wieczór idealnie. 

Konsystencja bazy jest dosyć gęsta, jednak nie sprawia to problemu z wydobywaniem produkty czy aplikacją. 

Produkt z łatwością rozprowadza się na skórze. Gdy zastosujemy bazę koloryt powieki jest ujednolicony a skóra idealnie wygładzona. Produkt świetnie podbija kolor cieni, nadając im intensywność oraz głębie. 

Baza nie roluje się w załamaniach, ładnie utrzymuje cień na powiekach przez wiele godzin. 

Opakowanie jest standardowe dla bazy. Niewielki plastikowy słoiczek z nakrętką. Opakowanie jest praktyczne i wygodne w użyciu.



NYX pomadka do ust sky pink


_____________________

produkt posiada miękką bardzo kremową konsystęcję. Aplikacja jest bez problemowa kosmetyk już za jednym pociągnięciem pokrywa usta intensywnym kolorem bez prześwitów. Wykończenie jakie tworzy jest satynowe z połyskiem. Pomadka nie przesusza jak również nie podkreśla suchych skórek. Produkt nawilża i odżywia usta. Jeżeli chodzi o trwałość to niestety nie utrzymuje się zbyt długo, trzeba nanosić poprawki, jednak nie stanowi to dla mnie problemu.

Opakowanie zostało wykonane z twardego plastiku w czarnym kolorze. Zatyczkę zdobi białe logo marki. Na spodzie opakowana umieszczono przeźroczysty element znajduje się tam pomadka, dzięki temu widzi jaki ma odcień bez otwierania.




NYX cień do powiek

______________

czarny cień jest u mnie niezastąpiony przy wykonywaniu makijażu wieczorowego. Dzięki niemu możemy w szybki sposób ładnie podkreślić oczy. Pojedynczy cień NYX posiada aksamitne, matowe wykończenie. Produkt jest bardzo drobno zmielony dzięki temu aplikacja jest łatwa gdyż produkt świetnie się rozciera i nie pyli. Kolor cienia jest intensywny, poziom nasycenia możemy swobodnie stopniować w zależności od tego jaki efekt chcemy uzyskać. Produkt jest trwały utrzymuje się przez wiele godzin w połączeniu z bazą nawet cały dzień.

Opakowanie to niewielki okrągły pojemnik. Został wykonany z czarnego plastiku. Produkt zamykany jest klapką na zatrzask. Wierzch klapki jest przeźroczysty, dzieki temu widzimy odcień bez otwierania.



Powyżej możecie zobaczyć jak prezentują się na skórze wybrane odcienie:

*baza - skin tone esb03

*pomadka - sky pink lss579

* cień -  stripped nms02 

 

Produkty marki NYX znajdziecie w Perfumeriach Douglas

 


 

Znajdziecie mnie również na instagramie zapraszam >>KLIK

Komentarze:

  1. Mi się bardzo podoba pomadka i cień do powiek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podoba pomadka i cień do powiek.

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię ich kosmetyki chociaż ta czerń mogła by być bardzien intensywna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pomadka mi sie podoba :) dobrze, że nawilża usta

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie baza też tylko na większe wyjścia :D zwykle czuje sie z nią nieswojo jakoś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Nyx'a mam tylko jedną kredkę do oczu - bardzo ją lubię :) Podoba mi się pomadka, kolor bardzo w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zupełnie nie znam tej firmy, ale kolory, które pokazałas do mnie przemawiają wiec sobie pomacam na zywo;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się odcień szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja muszę właśnie jakąś bazę sobie kupić bo ostatnio zaczęłam od święta malować powieki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z nyxa mam matowe pomadki i bardzo lubię, coraz bardziej kusi mnie ta firma.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomadka ma bardzo ładny odcień

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam chyba nic z kosmetyków NYX :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze do czynienia z Nyx, ale ta pomadka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS