ShinyBox pudełkowe podsumowanie 2015 roku


Styczeń to dobry miesiąc na wszelkie podsumowania. Zdecydowanie najbardziej lubię te kosmetyczne, zaplanowałam sobie ich wiele na ten miesiąc, niestety czas nie pozwolił mi zrealizować wszystkich. Dziś przygotowałam zestawienie wszystkich pudełeczek z minionego roku. Jest to dla mnie fajne przypomnienie wszystkich produktów jakie miałam okazję testować w ostatnich miesiąca. Wiele z nich stało się moimi ulubieńcami i często do nich wracam. Uwielbiam również te urocze opakowania które cieszą oko piękną szatą graficzną. Pudełeczka wykorzystuję do przechowywania różnych rzeczy i wszędzie prezentują się świetnie. Poniżej możecie zobaczyć zawartość wszystkich boxów z 2015.




Styczeń pełny opis zawartośći TU



Luty pełny opis zawartości TU

 

 

Marzec pełny opis zawartości TU

 

 

Kwiecień pełny opis zawartości TU 

 

Maj pełny opis zawartości TU

 

 

Czerwiec pełny opis zawartości TU

 

 

Lipiec pełny opis zawartości TU 

 

 

Sierpień pełny opis zawartości TU 

 

 

Wrzesień pełny opis zawartości TU

 

 

 Październik pełny opis zawartości TU

 

 

Listopad pełny opis zawartości  TU

 

 

Grudzień pełny opis zawartości TU

 

 

Więcej informacji znajdziecie na stronie  ShinyBox 

 

 

Znajdziecie mnie również na instagramie zapraszam >>KLIK

 

 

 

 

Komentarze:

  1. Pudełeczka najlepsze. U mnie w pokoju nie mam żadnych , ale kiedyś muszę kupić

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że ten rok nie był do końca ciekawy pod względem zawartości pudełeczek, ale z tego co widziałam nowy rok zaczynają bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i ja w końcu zamówię jakiegoś boxa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam ochotę na boxa jakiś czas temu, kiedy były one jeszcze na poziomie, teraz mnie nie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super podsumowanie :) Takie roczne daje pełny obraz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się zestaw kwietniowy oraz czerwcowy i te które mam tzn od sierpnia do teraz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najgorsze pudełka zaczynają się od października. Widać jakość spada u shinybox.

    OdpowiedzUsuń
  8. pudełeczka niestety strasznie tracą na wartości ;)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS