BeeYes Propolia Organiczny tonik do twarzy


Dziś zaprezentuję wam kolejną nowość do pielęgnacji twarzy, mowa będzie o organicznym toniku do twarzy BeeYes z linii propolia. Kit pszczeli lub inaczej propolis to mieszanka wydzielin gruczołów pszczelich z żywicami drzew. Propolis to substancja bogata w biologiczne czynniki, związki chemiczne. Dzięki działaniu synergistycznemu tych substancji propolis ma zdolności niszczenia bakterii, grzybów chorobotwórczych, wirusów oraz pierwotniaków.  

 



Tonik posiada płynną konsystęcję w żółtym kolorze. Zapach produktu jest  dosyć delikatny i świeży, według mnie pachnie cytrusowo, wyczuwalny jest również aromat zielonej herbaty. Po krótkim czasie jego woń ulatnia się i jest nie wyczuwalny za co duży plus gdyż nie przepadam za kosmetykami do twarzy które posiadają intensywny zapach. Produkt przeznaczony jest do każdego rodzaju skóry wiec bez obaw mogą stosować go osoby nawet z wrażliwą cerą. Tonik bardzo dobrze oczyszcza twarz, usuwa wszelkie zanieczyszczenia. Po zastosowaniu skóra nabiera zdrowego blasku, wygląda na wypoczętą. Kosmetyk nie zawiera alkoholu, dzięki temu nie wysusza. Produkt świetnie łagodzi podrażnioną skórę, daje uczucie ukojenia znika uczucie ściągnięcia. Tonik świetnie odżywia oraz korzystnie wpływa na poprawę kondycji skóry.


Bezalkoholowy.
Nie zawiera syntetycznych substancji zapachowych.
Testowany dermatologicznie.
99% wszystkich składników jest pochodzenia naturalnego
100% składników roślinnych pochodzi z upraw ekologicznych
54% wszystkich składników pochodzi z upraw ekologicznych



Kosmetyk znajduje się w przeźroczystej plastikowej butelce z metalową nakrętką. Do aplikacji służy dozownik z niewielką dziurką, która dobrze chroni przed wylaniem nadmiernej ilości produktu. Na opakowaniu znajduje się etykieta w której zawarto wszystkie informacje dotyczące produktu.

 

INCI: Aqua, Hamamelis Virginiana Flower Water*, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Anthemis Nobilis Flower Water*, Glycerin**, Mel*, Prunus Armeniaca Fruit Extract*, Sucrose Laurate, Sucrose Dilaurate, Sucrose Trilaurate, Sorbitol, PARFUM (Green Tea),
Citric, Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Dehydroacetic Acid, Citral (1), Geraniol (1)
* składnik z produkcji organicznej ** wyprodukowane z organicznych składników (1) alergen




 

Tonik dostępny na stronie BeeYes


Komentarze:

  1. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że dzięki mnie poznałaś :)

      Usuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej firmie. Recenzja bardzo zachęcająco, ale ja jestem dość sceptyczna wobec kosmetyków "do każdego rodzaju cery". Cera sucha a tłusta potrzebuje zupełnie czego innego, więc ciężko to zamknąć w jednym kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że akurat jeżeli chodzi o ten produkt nie ma obaw :)

      Usuń
  3. Ojej nowość dla mych oczu. Chociaż toników nie używam, po toniku z Garnier się obraziłam na wszelkie toniki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto dać im jeszcze jedną szansę :)

      Usuń
  4. Cieszę się, że ten tonik korzystny dla mojej cery to dla niej wyzwanie ... będzie elegancka :)
    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę na ich stronie, że mają świetne kosmetyki, ale niektóre ceny zwaliły mnie z nóg. :) Ale jestem mimo wszystko ciekawa, czy warto, bo toników nie używam, więc ciekawią mnie inne produkty. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pszczółka jest tak urocza jak samo opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda opakowanie jest słodkie :)

      Usuń
  7. Pierwszy raz o tym słyszę. Zresztą dziwisz mi się, jak nie używam toników :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chetnie bym przetestowala ^^
    Pozdrawiam i zapraszam ♥ klaudiaandmylife.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. takie kosmetyki lubię ! i jeszcze zapach cytrusó .. ah ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Eve Milenna - przyznam, że nie słyszałam ale brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie nowości! Duży plus za świeży, orzeźwiający zapach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz go widzę i od razu mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kupiłam ostatnio hibiskusowy z Sylveco i jestem ciekawa jak się spiszę. Też organiczny :D Ale zapach cytrusów nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  14. O ten bym spróbowała! Ja ostatnio mam obsesje na punkcie tonikow!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam marki ale chętnie bym wypróbowała :) szczególnie że ma fajny skład i na szczęście nie posiada alkoholu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam marki ale chętnie bym wypróbowała :) szczególnie że ma fajny skład i na szczęście nie posiada alkoholu :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS